X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 بهمن 1391, 12:56
کد خبر: 1227
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 0

کری خوانی به سبک علی احمدی: موتور سپاهان روشن شده است، بروید کنار که داریم می‌آییم صدر! / صددرصد دوست داریم پرسپولیس، استقلال را ببرد

کری خوانی به سبک علی احمدی: موتور سپاهان روشن شده است، بروید کنار که داریم می‌آییم صدر! / صددرصد دوست داریم پرسپولیس، استقلال را ببرد کری خوانی به سبک علی احمدی: موتور سپاهان روشن شده است، بروید کنار که داریم می‌آییم صدر! / صددرصد دوست داریم پرسپولیس، استقلال را ببرد
مدافع تیم فوتبال سپاهان با اطمینان خاصی از روند رو به رشد سپاهان و صدرنشینی این تیم در هفته‌های آتی سخن می‌گوید.

علی احمدی، مدافع وسط کرمانی سپاهان در گفتگویی که با ایمنا داشت حرف‌های جالبی زد که با هم می‌خوانیم:

در مورد بازی با پیکان بگو.

بعد از دو برد خوبی که برابر ذوب آهن و سایپا داشتیم تیممان به یک شرایط خیلی خوبی رسیده است و در بازی پیکان نیز از امتیاز میزبانی برخورداریم و انشالله بتوانیم روند رو به رشد خود را که در دو بازی گذشته داشتیم ادامه دهیم. صد در صد برای برد به زمین می‌رویم زیرا به ۳ امتیاز این دیدار احتیاج داریم.

با پیروزی در این دیدار به همشهری خود هم کمک می‌کنید.

بله چون پیکان پایین جدول است و امتیازش با ذوب آهن مساوی است و اگر ما بتوانیم پیکان را ببریم کمکی هم به تیم همشهری کرده‌ایم. ما همیشه دوست داریم به ذوب آهن کمک کنیم.

البته ذوب آهن هم این هفته با تراکتورسازی بازی دارد که رقیب شماست.
بله امیدوارم ذوب آهن در تبریز بتواند از تراکتورسازی امتیاز بگیرد و ما هم اینجا پیکان را شکست دهیم تا هر دو همشهری به هم کمک کرده باشیم.

پیش بینی‌ات از داربی تهران چیست؟ کدام تیم می‌برد؟

ما که صد در صد دوست داریم پرسپولیس ببرد زیرا حریف ما برای قهرمانی استقلال است و اگر انشالله استقلال ببازد(خنده) می‌توانیم به صدر نزدیک تر شویم، البته ما همیشه برای حریفانمان آرزوی موفقیت داریم اما به هر حال در این داربی شرایط به گونه ای رقم خورده است که ما دوست داریم پرسپولیس، استقلال را ببرد.

در جام حذفی هم که باید در آزادی به مصاف استقلال بروید، مثل اینکه رقیب شما در هر دو جام استقلال است.

شک نکنید سپاهان در هر دو جام می‌خواهد برای قهرمانی پیش برود و مطمئن باشید در هیچ کدام از جام‌ها کوتاه نمی‌آییم، درست است اکنون چند امتیاز کم داریم اما انشالله بتوانیم با این بازی‌های خوبی که داریم انجام می‌دهیم امتیازها را جمع کنیم و به صدر برگردیم.
یعنی با اطمینان می‌گویی به صدر جدول و استقلال می‌رسید.
بله، به قول معروف دیگر موتور سپاهان روشن شده است. ما داریم به صدر می‌آییم و حریفانمان بروند کنار که ما داریم می‌آییم!
الآن کری خواندی دیگر؟!

صددرصد(خنده) شما شک نکنید که ما در حال صعود به صدر جدول هستیم و طوفان زرد آسیا آغاز شده است...!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها