X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 مهر 1394, 18:00
کد خبر: 12275
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 7

نویدکیا هیچ اختلافی با فرکی ندارد

باقریان: بازگشت نویدکیا به سپاهان کمک می کند

باقریان: بازگشت نویدکیا به سپاهان کمک می کند باقریان: بازگشت نویدکیا به سپاهان کمک می کند
اصغر باقریان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص بازگشت محرم نویدکیا به تمرینات سپاهان پس از خداحافظی از فوتبال، گفت: در بیانیه ای که نویدکیا نوشته بود، اسمی از خداحافظی نیاورده و فقط اعلام کرده بود کسانی که به باشگاه علاقه دارند به فکر کمک به سپاهان باشند.
وی ادامه داد: نویدکیا صحبت هایی دارد که با حضورش در باشگاه به آنها رسیدگی می کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در رابطه با اتفاقاتی که باعث شد نویدکیا به تمرینات بازگردد، گفت: بزرگترهای سپاهان با نویدکیا ارتباط خوبی گرفتند و او راضی شد به تمرینات بازگردد. محرم نویدکیا علاقه شدیدی به سپاهان دارد و همیشه در روز های سخت کنار تیم بوده است.
وی تصریح کرد: حضور نویدکیا به بهبود شرایط سپاهان کمک خواهد کرد. او بازیکن بزرگی است و اگر امروز سپاهان به یکی از قدرت های فوتبال ایران تبدیل شده به خاطر تلاش چنین نفراتی بوده است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان، گفت: نویدکیا هیچ اختلافی با فرکی ندارد و خود سرمربی نیز از حضور او به شدت استقبال کرد. در یک باشگاه حرفه ای باید مشکلات به صورت حرفه ای کنار گذاشته شود تا بتوان به موفقیت رسید.
وی در مورد بازیکنان مد نظر فرکی برای حضور در سپاهان، اظهار کرد: برای دادن لیست بسیار زود است. لیگ ما تعطیلات زیادی دارد و به همین دلیل برای صحبت در خصوص حضور بازیکنان جدید در نیم فصل، الان خیلی زود است.
وی با انتقاد از تعطیلات زیاد لیگ برتر، تاکید کرد: فوتبال اصول دارد و این تعطیلات به باشگاه لطمه می زند. حمایت از تیم ملی و ایجاد شرایط خوب یکی از وظایف باشگاه ها است اما باید در نظر داشته باشیم این باشگاه ها هستند که سختی های فوتبال را به دوش می کشند و قرار نیست برای هر بازی ساده تیم ملی، لیگ را به این اندازه تعطیل کنیم.
باقریان خاطرنشان کرد: اگر تیم ملی فوتبال ایران رقابت های سنگینی در پیش داشت، تعطیلی های اینچنینی لیگ قابل قبول بود اما شرایط فعلی به تمام باشگاه ها لطمه می زند. یک بازیکن در طول فصل نهایتا 2 بار می تواند بدنسازی کند اما با این تعطیلات لیگ، یک بازیکن مجبور است چندین بار بدنسازی کند.
محرم نویدکیا کاپیتان تیم فوتبال سپاهان پس از غیبتی بلند مدت امروز در تمرینات سپاهان شرکت کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها