X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 بهمن 1391, 12:58
کد خبر: 1228
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

سرپرست تیم فوتبال سپاهان: دیگر جای اشتباه برای سپاهان وجود ندارد / پیکان را دست‌کم گرفتیم، باختیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان: دیگر جای اشتباه برای سپاهان وجود ندارد / پیکان را دست‌کم گرفتیم، باختیم سرپرست تیم فوتبال سپاهان: دیگر جای اشتباه برای سپاهان وجود ندارد / پیکان را دست‌کم گرفتیم، باختیم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی‌های لیگ از این پس بسیار حساس می‌شود و دیگر جای اشتباه برای سپاهان وجود ندارد.
رسول خوروش با اشاره به بازی فردای تیمش برابر پیکان اظهار کرد: در نیم فصل نخست همین تیم پیکان را دست کم گرفتیم و نتیجه را به این تیم واگذار کردیم، به هیچ عنوان نباید اشتباه کنیم و تیمی را دست کم بگیریم.
وی با بیان اینکه باید تمام امتیازات را جمع‌آوری کنیم، تاکید کرد: بازی‌های لیگ از این پس بسیار حساس می‌شود و دیگر جای اشتباه برای سپاهان وجود ندارد، در بازی با پیکان هم احسان حاج صفی را در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان آماده دیدار با این تیم هستند.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس ادامه داد: این یک بازی بسیار حساس برای هر دو تیم است، چراکه هر دو تیم از بازیکنان خوبی سود می‌برند و نمی‌توان گفت کدام تیم برنده دربی است.
وی با اشاره به بازی تیم‌های استقلال و ملوان در هفته گذشته افزود: همین دیدار نشان می‌دهد که هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت، چراکه در این دیدار به عقیده من ملوان بازی بسیار خوبی را از خود نشان داد و استقلال مستحق تساوی هم نبود.
خوروش با اشاره به داوری‌های رقابت‌های تیمش با حریفان گفت: بارها گفته‌ام اشتباهات سهوی داوری بسیار به سپاهان ضربه زده است و در بازی‌هایی مانند سایپا، نفت آبادان و یا فولاد از این بابت ضرر کرده‌ایم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها