X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مهر 1394, 23:33
کد خبر: 12291
خبرنگار: niloofar
نظرات: 2

سیاه جامگان در لیگ باقی می ماند

کاظمی: کسب یک امتیاز در اصفهان راضی کننده است

کاظمی: کسب یک امتیاز در اصفهان راضی کننده است کاظمی: کسب یک امتیاز در اصفهان راضی کننده است
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایرنا، فرهاد کاظمی جمعه شب پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان افزود: در این دیدار هر دو تیم بازی خوب و قابل قبولی ارائه کردند.
وی با اشاره به اینکه حملات بازیکنان سپاهان در دقایق پایانی این دیدار برای زدن گل برتر افزایش یافت، اظهارکرد: این حملات فشار زیادی به تیم ما وارد کرد اما بازیکنان ما توانستند در مقابل این فشارها سربلند بیرون آیند.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد بااشاره به اینکه بازیکنانش در این دیدار مرتکب اشتباهات زیاد شدند، گفت: اشتباهات بازیکنان ما به مرور زمان اصلاح می شود و چیزی که برای ما اهمیت دارد، کسب امتیاز این دیدار بود که خوشبختانه بدست آوردیم.
وی افزود: با تمرین بیشتر و تعامل بازیکنان در انجام تمرینات گروهی، تیم سیاه جامگان برای دیدارهای آینده هماهنگ تر خواهد شد.
کاظمی با اشاره به عملکرد خوب رضا عنایتی مهاجم باتجربه تیمش در این دیدار تصریح کرد: عنایتی بازیکنی است که به تیم ما خوب کمک می کند و اگر پنج بازیکن مثل عنایتی داشتیم، با مشکلی مواجه نبودیم.
وی با بیان اینکه برای بقای تیم سیاه جامگان مشهد در لیگ برتر به مسئولان این تیم قول نداده ام، در عین حال اظهارکرد: این تیم توانایی بقا در لیگ برتر و قرارگرفتن در رده های میانی جدول را دارد و بدون من هم می تواند در لیگ برتر باقی بماند.
کاظمی با تقدیر از تلاش مربیان سابق این تیم گفت: سیاه جامگان مشهد به دو یا سه بازیکن باتجربه نیاز دارد زیرا این تیم جوان است و بازیکنان جوان برای تجربه اندوزی به زمان بیشتری نیاز دارند.
تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد عصر جمعه در هفته هشتم لیگ برتر باشگاههای کشور موفق شد با نتیجه یک بر یک تیم سپاهان را در ورزشگاه فولاد شهر متوقف کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها