X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مهر 1394, 23:34
کد خبر: 12292
خبرنگار: niloofar
نظرات: 13

بر اثر یک اشتباه در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردیم

فرکی: تساوی مقابل سیاه جامگان از شایستگی بازیکنان سپاهان کم نکرد

فرکی: تساوی مقابل سیاه جامگان از شایستگی بازیکنان سپاهان کم نکرد فرکی: تساوی مقابل سیاه جامگان از شایستگی بازیکنان سپاهان کم نکرد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایرنا، حسین فرکی جمعه شب پس از کسب نتیجه مساوی تیمش مقابل سیاه جامگان مشهد در کنفرانس خبری اظهارکرد: در این دیدار خانگی می توانستیم برنده بازی باشیم اما اینگونه نشد و با اینحال از بازیکنانم راضی هستم.
وی گفت: تیم ما با مشکلاتی مواجه می باشد و این مشکلات کار را برای ما سخت و دشوار کرده است اما با وجود این مشکلات، بازی خوبی ارائه کردیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه در این بازی، سپاهان بیش از هفت موقعیت گل را از دست داد، افزود: امروز در ثانیه های پایانی نیمه اول توانستیم به گل برسیم ولی متاسفانه بر اثر یک اشتباه در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردیم.
فرکی با اشاره به اینکه داوری بر نتیجه بازی تاثیری نداشت ، تصریح کرد: اما در برخی مواقع ، داور کنترل بازی را از دست داد.
وی ابراز امیدواری کرد که داوران در دیدارهای آینده با دقت بیشتر ، کنترل بازی را تا پایان در اختیار داشته باشند.
فرکی به دریافت اخطار علی کریمی بازیکن تیمش در این دیدار اشاره کرد و افزود: در دیدار بعدی این بازیکن را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم.
وی درباره استفاده از محرم نویدکیا بازیکن تیمش در این دیدار نیز گفت: اگر محرم امروز آمادگی لازم داشت از اول بازی از او استفاده می کردم.
سرمربی سپاهان اضافه کرد: به هرحال شرایط بدنی نویدکیا باید آماده شود تا بتوانیم در بازیهای آینده از او استفاده کنیم.
فرکی با انتقاد از وقفه های بوجود آمده در لیگ برتر گفت: این وقفه ها برای همه مربیان لیگ برتر مشکل ایجاد کرده است.
تیم فوتبال سپاهان عصر جمعه در هفته هشتم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر مقابل تیم سیاه جامگان مشهد با نتیجه یک بر یک متوقف شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها