X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مهر 1394, 20:41
کد خبر: 12323
خبرنگار: niloofar
نظرات: 7

تراکتور درخواستی برای حمودی نداده

حساب هواداران سپاهان و ذوب آهن جداست

حساب هواداران سپاهان و ذوب آهن جداست حساب هواداران سپاهان و ذوب آهن جداست
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اینکه انتقاد صورت می گیرد،‌ به مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ برمی گردد که باید تعاملی میان مربی تیم ملی و باشگاهها برقرار کنند.
اصغر باقریان در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با شرایط سپاهان بعد از تساوی خانگی مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: شرایط سپاهان خدا را شکر خوب است. با اینکه به تساوی رسیدیم اما امیدوارم در بازی خارج از خانه مقابل ملوان این نتیجه را با کسب یک برد شیرین جبران کنیم. با بازگشت محرم به تمرینات همدلی خوبی در تیم به وجود آمده و به آینده امیدواریم.

وی درباره رد شدن درخواست سپاهان در فیفا برای صدور مجوز موقت بازی پریرا و پادوانی عنوان کرد:‌ از همان 2 ماه قبل که برای اولین بار درخواست ما از سوی فیفا رد شد، می دانستم که چنین اتفاقی رخ می دهد. فکر می کنم در بازی با سایپا بود که به حسین فرکی گفتم با این وضعیت ما این 2 بازیکن را تا نیم فصل نداریم. شرایط طوری پیش می رفت که ما از ابتدای فصل روی این 2 بازیکن برای نیم فصل دوم حساب باز کرده بودیم.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه برخی وکلا قول حل مشکل این 2 بازیکن را داده بودند، تصریح کرد:‌ وکلایی که ما با آنها کار می کردیم و با فیفا در ارتباط بودند،‌ به ما اعلام کرده بودند که ما وقتی درخواست تجدید نظر بدهیم، مجوز موقت برای این 2 بازیکن صادر می شود که اینطور نشد. در واقع ما می دانستیم که پرونده این 2 بازیکن مثل بقیه پرونده های حقوقی زمان زیادی می برد و اصلا ارزش ندارد که ما خود را درگیر آن کنیم چون از نیم فصل به بعد مشکلشان حل می شود. اگر می دانستیم مجوز موقت نمی دهند،‌ از اول هم شکایت نمی کردیم.

وی درباره برنامه این 2 بازیکن برای آینده گفت: ما امروز جلسه ای با آنها برگزار کردیم و قرار شد به مرخصی بروند تا خانواده شان را ببینند. از نیم فصل دوم در خدمتشان هستیم اما تا زمانی که مجوز بازی شان صادر نشود، هیچ پولی از سوی باشگاه به آنها پرداخت نمی شود.

باقریان در خصوص اینکه نویدکیا با وجود بازگشت اعلام کرده مشکلش با باشگاه حل نشده است،‌ اذعان داشت:‌ ما از بازگشت محرم مثل مردم خوشحال هستیم. الان هم این موضوع را در اختیار خودش گذاشته ایم که هر وقت صلاح بداند، به باشگاه بیاید و با ما مشکلش را مطرح کند. ما هم سعی می کنیم شرایط را طوری فراهم کنیم که مشکل او قابل حل باشد.

وی در رابطه با اتمام سربازی حمودی در نیم فصل و احتمال بازگشتش به سپاهان گفت:‌ این اتفاق نیاز به اقدام ما ندارد چون حمودی هر زمانی که خدمتش به اتمام برسد،‌ باید به سپاهان بازگردد. ما به بازیکن خودمان نیاز داریم و تا الان هم هیچ درخواستی از سوی باشگاه تراکتورسازی برای ادامه حضور حمودی در این تیم نیامده است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه بعد از اتفاقاتی که از سوی برخی هواداران این تیم رقم خورده بود،‌ حالا ذوب آهن نیز درگیر یکسری تماشاگرنما شده، گفت: اتفاقی که برای ما افتاد، با ماجرای ذوب آهن متفاوت است. هواداران سپاهان اگر چیزی هم گفتند درباره تیم خودشان بوده و هیچ وقت به تیم حریف توهین نکردند. در ضمن این مساله نیز بر سر ماجرای محرم بود که حالا با بازگشت نویدکیا دیگر با این مشکل مواجه نیستیم.

وی در پاسخ به این سوال که خواستار غرامتی از سوی فدراسیون برای مصدومیت وریا غفوری در تیم ملی نشده اند، بیان داشت: فدراسیون در هزینه های خودش نیز مانده است،‌ ما چه درخواستی داشته باشیم؟ نمی دانم این موضوع در آیین نامه های فوتبال ما آمده یا خیر اما می دانم که در اروپا چنین اتفاقی رخ می دهد.

باقریان در پایان درباره انتقادات تند فرکی و خوروش به کی روش و تیم ملی گفت: من بارها گفته ام که ما وظیفه مان این است از تیمهای ملی حمایت کنیم اما نباید به باشگاه لطمه ای وارد شود. باشگاهها عناصر اصلی فوتبال کشور هستند و بازیکنان تیم ملی نیز باید در باشگاهها ساخته شوند. اینکه انتقادات صورت می گیرد،‌ به مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ برمی گردد که باید تعاملی میان مربی تیم ملی و باشگاهها برقرار کنند. این نوع برنامه ریزی در هیچ کجای دنیا باب نیست. درست است که از قبل برنامه را اعلام کردند اما بازیکن با 7،‌ 8 دوره بدنسازی درفصل فرسوده می شود و در نهایت نیز نتیجه اش همین مصدومیت وریا غفوری است. او باید الان در باشگاه سپاهان آماده شود و دوباره در آبان به تیم ملی برود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها