X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1394, 18:07
کد خبر: 12363
خبرنگار: lark
نظرات: 23

دو تیم تلاش داشتند گل نخورند

فرکی: بچه ها در همه نکاتی که به آنها ذکر کرده بودیم موفق بودند

فرکی: بچه ها در همه نکاتی که به آنها ذکر کرده بودیم موفق بودند فرکی: بچه ها در همه نکاتی که به آنها ذکر کرده بودیم موفق بودند
سرمربی سپاهان گفت: از عملکرد تیمم راضی هستم و گرفتن امتیاز در زمین حریف نتیجه خوبی است.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، حسین فرکی در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ملوان و سپاهان اظهار داشت: دومین هفته بعد از تعطیلات لیگ برتر است و نسبت به هفته قبل تیم ها عملکرد بهتری داشتند اما این تعطیلات روی کار تیم ها تاثیر می گذارد. در مورد بازی امروز هم باید بگویم که دو تیم تلاش کردند ابتدا گل نخورند به همین دلیل زیاد موقعیت چندانی روی دروازه ها
خلق نشد. می خواستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. اما اینطور نشد. از عملکرد تیمم راضی هستم و گرفتن امتیاز در زمین حریف نتیجه خوبی است امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود.
وی درباره زمین مسابقه خاطرنشان کرد: کیفیت زمین خوب نبود و ناخودآگاه هر دو تیم رو به بازی هوایی و مستقیم می آوردند. ملوان در بازی هوایی از ما سرتر بود. هدف ما این بود که در 45 دقیقه نخست به تساوی برسیم و در نیمه دوم به گل برسیم. از طرفی نمی خواستیم به تیم حریف ضربه ایستگاهی بدهیم. بچه ها در همه نکاتی که به آنها ذکر کرده بودیم موفق بودند.
سرمربی سپاهان درباره محرم نویدکیا و بازگشت او به سپاهان بعد از مدت ها گفت: هیچ وقت بابت محرم و هیچ مساله دیگری تحت فشار نبودم. هفته قبل احساس کردم محرم آمادگی خوبی ندارد به او بازی ندادم. اما برای این بازی و بعد از چند جلسه تمرین احساس کردم می تواند دقایقی برای ما بازی کند اما هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده است.محرم تلاش خود را می کند تا هرچه زودتر به تیم ما اضافه شود و کمک بیشتری به ما بکند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها