X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1394, 18:22
کد خبر: 12364
خبرنگار: lark
نظرات: 4

در کارهای هجومی ایراد داریم و باید آن را حل کنیم

استیلی: از تساوی مقابل سپاهان راضی نیستم

استیلی: از تساوی مقابل سپاهان راضی نیستم استیلی: از تساوی مقابل سپاهان راضی نیستم
سرمربی ملوان گفت: در هر دو نیمه برتری نسبی داشتیم و در اکثر جنگ های یک به یک هم برنده بودیم.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، حمید استیلی در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ملوان و سپاهان اظهار داشت: جلوی تیمی بازی می کردیم که سال گذشته قهرمان لیگ شده بود و از بازیکنان خوبی هم بهره می برد. از نتیجه راضی نیستم چون در خانه مساوی کردیم و هواداران ناراحت بودند. از آنها تشکر می کنم که 90 دقیقه ما را تشویق کردند. نحوه بازی بازیکنان هم من را راضی کرد و کارهای تاکتیکی که از آنها می خواستیم را اجرا کردند در هر دو نیمه برتری نسبی داشتیم و در اکثر جنگ های یک به یک هم برنده بودیم.
وی در ادامه گفت: در نهایت ناراحتیم که بازی را نبردیم اما هواداران فهیم ملوان دیدند که ما خوب بازی کردیم. چهار مهره تاثیرگذار خود را به همراه نداشتیم اما مابقی بازیکنان علی رغم زمان کمی که داشتیم عملکرد خوبی داشتند. دو تا از تعویض های ما کاملا هجومی بود و می خواستیم به گل برسیم اما نشد.
استیلی درباره مشکل گلزنی تیمش گفت: در این مدت کوتاه نمی توان کار خاصی را انجام داد. جلوی خیلی از تیم ها ما گل نخوردیم و به تیم حریف موقعیت ندادیم. در کارهای هجومی ایراد داریم و باید آن را حل کنیم. انشاالله در نیم فصل یک یا دو مهره جذب خواهیم کرد.
وی درباره نحوه بازی تیمش در هفته های اخیر خاطرنشان کرد: به غیر از بازی با پدیده در مابقی بازی ها عملکرد خوبی داشتیم. مسایل حاشیه ای زیادی در تیم ما وجود دارد و همیشه اولین فکرم این است که این مشکلات را حل کنم. مسوولان باشگاه هم زحمت خود را می کشند تا مشکلات حل شود ولی خودتان می دانید بازیکنان ابتدا باید برای تمرین کردن تمرکز داشته باشند و آنها با غیرت کار خود را انجام می دهند.
سرمربی ملوان درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس از هفته دهم لیگ برتر گفت: بازی سختی است، اما با آمادگی بازیکنان امیدوارم بتوانیم مقابل پرسپولیس سربلند باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها