X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 بهمن 1391, 21:59
کد خبر: 1239
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 0

کرانچار: برای انتقام به مصاف پیکان نمی‌رویم

کرانچار: برای انتقام به مصاف پیکان نمی‌رویم کرانچار: برای انتقام به مصاف پیکان نمی‌رویم






زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و پیکان در خصوص این دیدار اظهار داشت: می‌خواهیم بعد از سه پیروزی اخیر خود برابر نفت آبادان، ذوب آهن و سایپا به روند موفقیت خود ادامه دهیم و در بازی فردا برنده از زمین مسابقه بیرون بیاییم.
وی ادامه داد: در نیم فصل اول شکست ناباورانه ای برابر پیکان داشتیم، در آن بازی موقعیت‌های بسیار خوبی را خلق کردیم اما در پایان شکست خوردیم و اکنون آن ۳ امتیاز از دست رفته را احساس می‌کنیم.
سرمربی تیم فواتبال سپاهان تصریح کرد: در جلسه آنالیز به بازیکنان گفتم که برای جبران مافات به مصاف پیکان می‌رویم، این جبران اما به معنی انتقام نیست و ما برای مدعی باقی ماندن باید ۳ امتیاز دیدار فردا را کسب کنیم.
کرانچار همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت به دلیل اینکه بازی چندان حساس نیست آیا از صادقی درون دروازه استفاده خواهد کرد بیان داشت: هر تیمی پا به اصفهان می‌گذارد و برابر سپاهان قرار می‌گیرد با انگیزه دو برابر بازی می‌کند و در بازی فردا هم این امر را خواهید دید، تا الآن دروازه بان اول گردان بوده است و دلیلی نمی‌بینم که استمرار حضور او در درون دروازه را قطع کنم و در بازی فردا هم از دقیقه یک از او استفاده می‌کنیم.
وی همچنین در خصوص وضعیت سوشاک، جالوویچ و غلامی خاطرنشان کرد: سوشاک در بازی برابر ذوب آهن با مصدومیت مواجه شد اما در بازی فردا با رفع مصدومیتش در ترکیب ۱۸ نفره حضور خواهد داشت، جالوویچ هم بعد از مسابقات زیادی که در نیم فصل اول داشت ترجیح دادیم برای اینکه افت نکند کمی به او استراحت بدهیم همچنین به محمد غلامی به دلیل اینکه از فرم خود دور نشود در هر بازی دقایقی می‌دهیم اما متاسفانه هنوز به فرم ایده آل خود نرسیده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد غیبت محرم نویدکیا و حسن جعفری در تمرین روز سه شنبه سپاهان بیان داشت: جعفری در بازی با ذوب اهن کارت قرمز گرفته بود و دقیقاً مشخص نبود که محرومیت او کی به پایان می‌رسد زیرا هنوز کمیته انضباطی فدراسیون و کمیته انضباطی سپاهان در مورد او تصمیمی نگرفته‌اند البته او در تمرین امروز حضور داشت، در مورد محرم هم باید بگویم که ما سعی کردیم از این فرصت استراحت حداکثر استفاده را ببریم و به محرم استراحت بدهیم زیرا روند تمرینات او به گونه ای است که نباید زیاد به بدنش فشار بیاید. البته محرم در بازی فردا حضور خواهد داشت.
کرانچار همچنین اظهار داشت: سال گذشته ۹ امتیاز از صدر جدول عقب بودیم اما به لطف اشتباهات تیم‌های صدر جدولی به آنها رسیدیم و حتی مقام قهرمانی را نصیب خود کردیم، امسال هم به قدرت خود ایمان داریم و می‌دانیم از سایر مدعیان قوی تریم و پیش می‌رویم تا درب قهرمانی را بزنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها