X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مهر 1394, 11:49
کد خبر: 12393
خبرنگار: lark
نظرات: 7

امیدوار هستم که شرایط تیم سپاهان بهبود پیدا کند

کریمی: خوشحال هستم که محرم نویدکیا به سپاهان بازگشت

کریمی: خوشحال هستم که محرم نویدکیا به سپاهان بازگشت کریمی: خوشحال هستم که محرم نویدکیا به سپاهان بازگشت
هافبک تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: اگرچه هدف نخست ما در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان، پیروزی بود اما با این حال، کسب یک امتیاز نیز از اصفهان رضایت‌بخش است.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرنگار مهر، اميرحسين كريمى شامگاه چهارشنبه پس از تساوى برابر ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه بازی خوبی مقابل ذوب‌آهن به نمایش گذاشتیم، اظهار داشت: باید بگویم که کسب تک امتیاز این مسابقه از ذوب‌آهن رضایت بخش بود و ما توانستیم با کسب امتیاز از اصفهان خارج شویم.
وی افزود: البته هدف ما در درجه نخست، کسب هر سه امتیاز مسابقه به شمار می‌رفت اما با این حال، در این بازی یک امتیاز کسب کردیم که این موضوع رضایت‌بخش است.
هافبک تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز با اشاره به حضور قرضی خود در گسترش فولاد تبریز و بازگشت به تیم سپاهان گفت: در حال حاضر یکی از بازیکنان ثابت گسترش فولاد به شمار می‌روم و شرایط خوبی در تیم حاکم است اما درباره بازگشت به سپاهان، با این باشگاه قرارداد دارم و باید شرایط فصل آینده را بررسی کنم.
وی با اشاره به شرایط تیم سپاهان گفت: مسئولان کادر فنی سپاهان خواستند که من به صورت قرضی راهی گسترش فولاد تبریز شوم اما با توجه به مشکلات بازیکنان خارجی سپاهان و مصدومیت‌های اخیر، سرمربی تیم واقعاً با دست بسته در این تیم کار می‌کند و امیدوار هستم که شرایط تیم بهبود پیدا کند.
کریمی درباره بازگشت محرم نویدکیا به ترکیب سپاهان اضافه کرد: خوشحال هستم که محرم نویدکیا به تیم بازگشت زیرا او یکی از بازیکنان تأثیرگذار ایران به شمار می‌رود که می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت دوباره سپاهان به روزهای اوج خود را فراهم کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها