X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 آبان 1394, 16:19
کد خبر: 12434
خبرنگار: HSH
نظرات: 4

کرار بازی خوبی از خودش نشان نمی‌دهد

نامجومطلق: استقلال با این روند مقابل سپاهان و پرسپولیس به مشکل می‌خورد

نامجومطلق: استقلال با این روند مقابل سپاهان و پرسپولیس به مشکل می‌خورد نامجومطلق: استقلال با این روند مقابل سپاهان و پرسپولیس به مشکل می‌خورد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مجید نامجو مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره نتایج اخیر تیم استقلال در لیگ اظهار داشت: خودمان هم مانده‌ایم دلیل نتیجه نگرفتن استقلال چیست. این تیم یکسری مشکلات دارد که هنوز حل نشده است. از طرفی برخی از بازیکنان این تیم در اردوهای تیم ملی و امید حضور داشتند و در دیدار مقابل استقلال خوزستان هماهنگ نبودند.
وی در ادامه افزود: استقلال با وجود داشتن مهره‌های خوب، زیبا بازی نمی‌کند. در شرایطی که تیم‌های دیگر نتیجه نمی‌گیرند، استقلال می‌توانست فاصله امتیازاتش را با آنها بیشتر کند، اما نتوانست از این فرصت بهره لازم را ببرد. در استقلال بین بازیکنان هماهنگی وجود ندارد و تیم با طراوت بازی نمی‌کند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال از لحاظ بدنی مشکل دارد، تصریح کرد: اگر استقلال بخواهد به این روند ادامه دهد، در بازی‌های سنگین خود مقابل سپاهان و پرسپولیس به مشکل خواهد خورد.
نامجومطلق با اشاره به کرار جاسم گفت: کرار بازیکن خوبی است، ولی در زمین آماده نشان نمی‌دهد و خوب بازی نمی‌کند. برای استقلال بزرگ‌ترین معضل آماده نبودن بازیکنی چون کرار است. او نه شرایط خوبی دارد و نه با برنامه‌های تاکتیکی تیم هماهنگ است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها