X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 آبان 1394, 18:23
کد خبر: 12515
خبرنگار: lark
نظرات: 9

فعلاً موقع خوشحالی کردن است نه فکر کردن به دربی

شهباززاده: یکی از بهترین بازی‌ هایمان را مقابل سپاهان انجام دادیم

شهباززاده: یکی از بهترین بازی‌ هایمان را مقابل سپاهان انجام دادیم شهباززاده: یکی از بهترین بازی‌ هایمان را مقابل سپاهان انجام دادیم
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر از برد مقابل سپاهان خوشحالی می‌کنیم و از فردا به دربی فکر خواهیم کرد.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سجاد شهباززاده در پایان دیدار استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: یکی از بهترین بازی‌های‌مان را مقابل سپاهان انجام دادیم و با یک برنامه حساب شده و دفاع خیلی خوب توانستیم ضمن کنترل حریف از فرصت‌های گلزنی‌مان نهایت استفاده را ببریم.
وی افزود: وقتی نیمه اول به گل رسیدیم در نیمه دوم کارمان راحت‌تر شد و روی ضدحملات بارها دروازه سپاهان را تهدید کردیم که خوشبختانه توانستیم با سه گل این بازی را به سود خود به پایان برسانیم.
مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره اُفت عملکردش در بازی‌های اخیر استقلال نیز اظهار داشت: اُفت داشتم، اما فقط در امر گلزنی. خوشبختانه مربیان از عملکردم راضی بوده‌اند. متأسفانه در بازی‌های اخیر استقلال بدشانس بودم که ضربات نهایی‌ام به گل تبدیل نشده است. ان‌شاءالله از دیدارهای آینده گلزنی خواهم کرد.
شهباززاده درباره تغییر پستش گفت: در بازی‌های گذشته و حتی در این بازی در دقایقی مجبور بودم عقب بازی کرده و بیشتر موقعیت‌سازی کنم. به هر حال مهم موفقیت تیم است و خوشحالم که توانستیم این بازی سنگین را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
وی درباره دربی 81 نیز تصریح کرد: هم‌اکنون بهتر است بابت شکست سپاهان خوشحال باشیم. از فردا ان‌شاءالله به دربی فکر خواهیم کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها