X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 آبان 1394, 07:57
کد خبر: 12521
خبرنگار: niloofar
نظرات: 54

محرم باید زودتر می‌آمد

فرکی: تماشاگران سپاهان حرفه‌ای نیستند

فرکی: تماشاگران سپاهان حرفه‌ای نیستند فرکی: تماشاگران سپاهان حرفه‌ای نیستند
سرمربی سپاهان به شعارهای کسانی که می‌خواهند او از جمع زردهای اصفهان جدا شود واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، حسین فرکی که بعد از شکست خانگی هفته دهم مقابل استقلال با شعار «حیا کن، رها کن» تماشاگران تیمش مواجه شد امشب روی خط برنامه 90 آمد و از خود دفاع کرد.

کمبود بازیکن داریم
اینکه بعد از دو باخت هجمه‌های زیادی به سرمربی یک تیم وارد می‌شود بر خلاف تمام کشورهای دنیا حتی ایران است. ما فصل را باید با 18 بزرگسال شروع می‌کردیم ولی 17 نفر داشتیم که به مرور زمان شیمبا، پادوانی، محرم و حاج‌صفی را از دست دادیم که اگر دو دروازه‌بانمان نیز حساب کنیم مجموعا 11 بازیکن بزرگسال داشتیم. در طول فصل هم محروم و مصدوم زیادی داشتیم که به اجبار از جوانان استفاده کردیم. هیچ تیمی مشکلات ما را نداشت چون نتوانستیم از بازیکنانی که روی آنها حساب بازی کرده بودیم بهره ببریم.

هیچکس از ما تشکر نکرد...
13 امتیاز پشت سر هم گرفتیم اما هیچکس تشکر نکرد ولی بعد از آن که فقط 3 امتیاز داشتیم همه هجمه‌ها شروع شد. در سال‌های اخیر بازیکنان خارجی و ملی پوش زیادی در سپاهان وجود داشت که هیچ مشکلی برایشان به وجود نیامد و کارتشان مثل شیمبا و پادووانی باطل نشد. فصل گذشته هم دو بازیکن ما سرباز اعلام شد. احسان حاج‌صفی را از دست دادیم و مهدی شریفی هم دو بار برای دریافت ویزا به تهران و دوبی رفت که به تیم ملی هم دعوت نشد که این مسائل موجب شد او را آماده در اختیار نداشته باشیم. یک بار هم بحث رفتن او به اتریش مطرح شد که فقط در حد حرف بود که این اتفاقات باعث شد عملکرد مهدی شریفی قبل را نبینیم.

معترضین حرفه‌ای نیستند
از بعضی بازیکنان که به دلیل نفرات کمی که داریم با مصدومیت و درد بازی می‌کنند تا خود را به نیم فصل برسانیم شرمنده‌ام. مشکلات سپاهان بر کسی پوشیده نیست. فکر می‌کردم بعضی هواداران سپاهان با حرفه‌ای بودن این تیم و نتایجی که در سال‌های اخیر داشته حرفه‌ای باشند ولی به تنها چیزی که توجه ندارند مسائل حرفه‌ای است.

انتظارشان بالا است
به دلیل کمبود بازیکن به جوانان میدان می‌دهم. شاید به خاطر قهرمانی‌هایی که سپاهان داشته نگاه و انتظارات هوادارانی که علیه من شعار می‌دهند بالا باشد. در شرایطی که انتظار داریم پشت تیم باشند ساز مخالف می‌زنند. البته هواداران واقعی سپاهان و مردم اصفهان به شعارهایی که داده می‌شود معترض هستند و این را به بنده گفتند. هیچ جای دنیا این اتفاق نمی‌افتد که با دو باخت چنین هجمه‌ای به یک سرمربی وارد کنند و این بی‌فرهنگی و بی‌اخلاقی است که اتفاق می‌افتد. این عده علیه سپاهانی‌های قدیم هم که برایشان قهرمانی آوردند هم شعار می‌دهند.

اعمال قدرت نمی‌کنیم
نیامدن محرم به تیم آسیب زد. بازی قبل با محرم صحبت کردم و وضعیت آمادگی‌اش را پرسیدم که او گفت کم و بیش تمرین داشتم و به همین خاطر از او استفاده کردم. به دنبال تلافی رفتار کسی نیستیم و اعمال قدرت نمی‌کنیم. گفته بودم و حالا هم می‌گویم محرم یکی از با حجب و حیاترین بازیکنان نزد من است. محرم به خودش کم لطفی کرد و می‌توانست به ما کمک کند. محرم تمریناتش را با ما شروع کرده و با بازی دادن مقابل ملوان و استقلال سعی دارم او را به مرز آمادگی کامل برسانم تا همانند 6 بازی پایانی فصل قبل تاثیرشان را در تیممان ببینیم.

به آینده امیدارم
با تمام کمبودها و مشکلات به تیممان امیدوارم چون هیچ اتفاقی نیافتاده است. تیم‌های مدعی فصل گذشته هنوز پایین‌تر از ما هستند. نمی‌دانم چرا این انتظارات وجود دارد. برخی هواداران دنبال چه چیزی هستند؟ شکست و پیروزی به ما می‌آموزد که چه کسی دوست و چه کسی دشمن است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها