X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 آبان 1394, 17:28
کد خبر: 12543
خبرنگار: niloofar
نظرات: 5

اولین باخت خانگی سپاهان

هفته دهم، هفته اولین ها

هفته دهم، هفته اولین ها هفته دهم، هفته اولین ها
هفته دهم شاهد رخ دادن اولین هایی بود که آن را نسبت به مابقی هفته های لیگ پانزدهم متمایز کرد.
هفته دهم فوتبال لیگ برتر ایران با تثبیت صدرنشینی استقلال، صعود پرسپولیس به جمع بالانشینان، جدایی فولاد از قعر جدول و تساوی به یادماندنی تراکتور و ذوب خاتمه پیدا کرد. این هفته پر بود از اتفاقات جالب و تماشایی که بعضی از آن ها برای اولین بار اتفاق می افتاد. در ادامه نگاهی به مهم ترین اولین های هفته دهم خواهیم انداخت:

اولین باخت خانگی سپاهان
آخرین باری که سپاهان در فولادشهر باخته بود؛ به لیگ سیزدهم و هفته چهاردهم برمی گردد که آن ها به ملوان 2-1 باختند. بعد از آن طلایی پوشان هیچ گاه در خانه شکست نخوردند تا اینکه بعد از 30 بازی، استقلال ترمز این تیم را کشید و با نتیجه 3-0 آن ها را شکست داد تا اولین باخت سپاهانی ها در فولادشهر و در لیگ پانزدهم رقم بخورد.

اولین برد پرسپولیس در آزادی
شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست استقلال در هفته سی ام لیگ چهاردهم، دیگر در لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به پیروزی نرسیده بود که سرانجام این اتفاق در بازی هفته دهم مقابل ملوان رخ داد و آن ها موفق شدند با دو گل انزلی چی ها را شکست دهند.

اولین برد فولاد
سرانجام شد آن چه باید می شد. تنها خط تیره لیگ تا پایان هفته نهم با پای ماتیاس چاگو از بین رفت و فولاد به اولین برد خود در لیگ پانزدهم دست پیدا کرد. این برد فولادرا یک رده در جدول رده بندی بالا آورد.
اولین کلین شیت سلیمی
تنها تیمی که در لیگ امسال نتوانسته بود کلین شیت کند؛ فولاد بود و شخص علی سلیمی که در همه بازی ها سنگربان قرمزهای خوزستان به شمار می رفت. وی سرانجام موفق شد در هفته دهم و در برابر سیاه جامگان اولین کلین شیت خود را به ثبت برساند. جالب است بدانید او در لیگ چهاردهم بیش ترین کلین شیت را بین دروازبانان لیگ برتر از آن خود کرده بود.
اولین برد خارج از خانه نفت
شاگردان منصوریان که لیگ امسال را اصلا خوب شروع نکرده بودند، بعد از اینکه موفق شدند هفته قبل به اولین پیروزی خود دست پیدا کنند؛ در این هفته هم با نتیجه 2-1 پدیده را در مشهد شکست دادند تا به اولین برد خارج از خانه خود نیز دست پیدا کنند. باید ببینیم نفتی ها بازهم می توانند به جمع مدعیان اضافه شوند یا خیر.
اولین باخت پدیده در خانه
اولین برد نفت در بیرون از خانه مصادف شد با اولین باخت پدیده در خانه. آن ها پیش از این 2 برد و 2 مساوی را در ثامن کسب کرده بودند و حالا متحمل اولین شکست شدند.
اولین بازی 8 گله لیگ
بازی تراکتور و ذوب آهن 4-4 به پایان رسید تا پرگل ترین بازی لیگ تا به اینجا لقب بگیرد. این بازی، اولین دیداری بود که 8 گل در آن رد و بدل شد. پیش از این، تساوی 3-3 نفت و ملوان و برد 4-2 سپاهان مقابل پرسپولیس پرگل ترین بازی ها بودند.
اولین برد مظلومی در اصفهان با استقلال
پرویز مظلومی موفق شد برای اولین بار به عنوان سرمربی استقلال، سپاهان را در اصفهان شکست دهد. مظلومی پیش از این دو بار در لیگ و یک بار در لیگ قهرمانان آسیا مقابل این تیم قرار گرفته بود که دو تساوی و یک باخت حاصل آن بود و بازی هفته دهم، اولین پیروزی او مقابل طلایی پوشان در فولادشهر به شمار می رفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها