X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 آبان 1394, 18:57
کد خبر: 12599
خبرنگار: HSH
نظرات: 6

بازی امروزمان بازی مرگ و زندگی بود

حنطه: آبرویمان مقابل سپاهان حفظ شد

حنطه: آبرویمان مقابل سپاهان حفظ شد حنطه: آبرویمان مقابل سپاهان حفظ شد
سرمربی استقلال اهواز گفت: امیدوارم در این 20 روز تعطیلی لیگ با تمرینات مناسب به شرایط ایده آل بازگردیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، علی حنطه در خاتمه دیدار مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول سپاهان بهتر از ما بود و موقعیت های بهتری داشت اما در نیمه دوم توانستیم موقعیت های زیادی کسب کنیم. شاید اگر موقعیت لحظات پایانی را به گل تبدیل کرده بودیم، الان برنده مسابقه بودیم اما باز هم خدا را شکر که آبرویمان حفظ شد. امیدوارم در این 20 روز تعطیلی لیگ با تمرینات مناسب به شرایط ایده آل بازگردیم.
سرمربی استقلال اهواز اذعان داشت: بازی امروزمان بازی مرگ و زندگی بود. من به دلیل وقت کم نتوانستم در آن دو بازی به تیم برسم. اما این هفته به دلیل 3 جلسه تمرین که با تیم داشتیم گوشه ای از تفکرات خود را به تیم انتقال دادم. تیم سپاهان سرتر از ما بود زیرا بازیکنان خوبی دارد. آنها در نیمه اول بهتر بودند. دیدید که وقتی با سه مهاجم بازی کردیم در برابر این تیم 30 میلیاردی موفق شدیم یک امتیاز بگیریم. امتیازی که تیم ما را از بحران خارج خواهد کرد.
وی ادامه داد: من این تیم را نبسته ام البته گناهی متوجه کادر فنی قبل نمی بینم. امیدوارم بتوانم استقلال را به شرایط ایده آل برسانم و بعد از تعطیلات استقلال دیگری مقابل پرسپولیس ببینید. استقلال ضعف های زیادی دارد که در این تعطیلات تلاش می کنیم ضعف های تیم را برطرف کنیم. اگر در پایان نیم فصل اول بتوانیم خود را به رده دوازدهم برسانیم و با گرفتن شش بازیکن جدید قول خواهم داد تیم را در لیگ نگه دارم.
سرمربی استقلال اهواز درباره بازیکنان مورد نظر خود اذعان داشت: مشکلات اساسی ما در خط دفاع است. اما ما به یک بازیکن گلزن حرفه ای و یک بازی ساز نیاز داریم. یک بازیکن 25 ساله برزیلی مد نظرمان است. سی دی او را دیده ام. وی بازیکن تیم امید کشورش بوده و بلندقد است. او 17 گل در امیدهای برزیل زده است. البته باید او را از نزدیک ببینم. من به دنبال بازیکنان تراز اول لیگ یک هستم تا از آنها هم استفاده کنم. اگر بتوانیم از هر 3 بازی 4 امتیاز بگیریم وضعیت تیم ما خیلی بهتر خواهد شد.
حنطه در پایان تصریح کرد: بازیکنانی را در آینده به استقلال خواهند آمد باید ارزش واقعی لباس استقلال اهواز را بدانند من ذاتا آبی هستم. خوزستان را دوست دارم و به خصوص استقلال را دوست دارم. من در این ده روز که تیم را تحویل گرفتم 3 بازی انجام دادیم. به صورت بازیکنان که نگاه می کردیم قیافه هایشان از جنگ برگشته بود. اما الان شرایط تفاوت دارد. اجازه بدهید بیشتر از این صحبت نکنم. حرف های زیادی هست که باید بیان شود اما فکر می کنم بعد از بازی با پرسپولیس زمان مناسبی برای این صحبت ها باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها