X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 آبان 1394, 14:14
کد خبر: 12619
خبرنگار: khani
نظرات: 7

سرمربی سابق سپاهان اظهار داشت

فرکی: مسائل فنی را بگذارید برای بعد، فعلا فقط استراحت

فرکی: مسائل فنی را بگذارید برای بعد، فعلا فقط استراحت فرکی: مسائل فنی را بگذارید برای بعد، فعلا فقط استراحت
به گزارش پایگاه طوفان زرد و به نقل ازسایت رسمی برنامه نود- سرمربی سپاهان رسما از هدایت این تیم کنار گذاشته شد. او در گفتگو با سایت نود تاکید کرد؛ این جدایی کاملا دوستانه اتفاق افتاده و در شر ایط فعلی به استراحت، بیش از هر چیز دیگری نیاز دارد.
به گزارش سایت نود، هنوز یک ساعت نیست که جلسه فرکی با مدیرعامل سپاهان تمام شده. او تازه از باشگاه به خانه‌اش برگشته و در حال جمع کردن وسایلش برای بازگشت به تهران است. از صدایش معلوم است که جدایی از این باشگاه خیلی هم ناراحتش نکرده:"شرایط واقعا برای کار مهیا نبود. نه برای من، نه برای باشگاه. به همین دلیل خیلی دوستانه و راحت تصمیم به جدایی گرفتیم."
او علاقه‌ای ندارد بیشتر از این درباره دلایل جدایی‌اش صحبت کند:"تیم ما پنج‌شنبه باید در جام حذفی با راه‌آهن بازی کند و اصلا دوست ندارم بیشتر از این چیزی بگویم. همه‌چیز به خوبی و خوشی انجام شده و فقط برای سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم. شاید بعد از این بازی فرصت بهتری برای صحبت کردن پیش بیاید."
فرکی در شرایطی از سپاهان جدا شده که تیم او با صدر جدول فقط ۵ امتیاز فاصله دارد. اخراج مربیان معمولا در این شرایط به هیچ وجه کار مرسومی نیست. فرکی اما در این مورد هم حرفی نمی‌زند:"ما فقط قبل هم ۷ امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم اما در نهایت قهرمان شدیم. لطفا مسائل فنی را فراموش کنید. من واقعا نمی‌خواهم در این شرایط چیز بیشتری بگویم. شاید بعد از بازی با راه‌آهن چیزهای تازه‌تری بگویم اما الان وقتش نیست."
او که در سال‌های اخیر عملکرد درخشانی در فوتبال ایران داشته، حالا فرصت مناسبی برای استراحت به دست آورده و می خواهد از این فرصت نهایت استفاده را ببرد:"متاسفانه در چند سال گذشته بیشترین ظلم را به خانواده‌ام کردم. در دو مقطع زمانی فرصت استراحت پیش آمد که هر دوبار زانوهایم را عمل کردم و این شد استراحت بیمارستانی ما! اما الان واقعا دیگر اصلا نه عجله‌ای برای تیم گرفتن دارم و نه علاقه‌ای."
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها