X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 آبان 1394, 08:58
کد خبر: 12634
خبرنگار: shahabst
نظرات: 23

قلعه‌نویی هم می‌تواند گزینه باشد

باقریان: کارنامه استیماچ بهتر از دیگر گزینه‌هاست

باقریان: کارنامه استیماچ بهتر از دیگر گزینه‌هاست باقریان: کارنامه استیماچ بهتر از دیگر گزینه‌هاست
اصغر باقریان در خصوص اینکه چرا در سپاهان اتفاقات عجیب و غریب رخ می‌دهد و به حسین فرکی فرصت کافی داده نشد، گفت: کدام اتفاقات عجیب و غریب؟ اتفاقاتی که رخ داده است، اصلاً عجیب و غریب نیست.
به گزارش تسنیم وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی قرار است سرمربی سپاهان انتخاب شود، اظهار داشت: قطعاً تا پایان هفته سرمربی تیم‌مان را انتخاب می‌کنیم و اکنون هم در حال بررسی گزینه‌ها هستیم. ما تا ظهر دیروز سرمربی داشتیم و به همین دلیل به گزینه‌ای فکر نکرده بودیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: در حال حاضر چند گزینه به ما معرفی شده‌اند که در حال بررسی وضعیت آنها هستیم. این بررسی یکی دو روز به طول می‌انجامد تا بهترین گزینه را برای هدایت سپاهان انتخاب کنیم.
باقریان درباره اینکه ایگور استیماچ، گزینه ابتدای فصل استقلال چقدر شانس حضور روی نیمکت سپاهان را دارد، خاطرنشان کرد: استیماچ هم یکی از همان گزینه‌هایی است که به ما معرفی شده و به نظرم کارنامه بهتری نسبت به سایر مربیان دارد. با این حال باید بررسی دقیق‌تر صورت بگیرد تا سرمربی بعدی‌مان مشخص شود.
وی درباره گزینه‌های داخلی سپاهان و اینکه آیا با امیر قلعه‌نویی مذاکره‌ای صورت گرفته است، گفت: گزینه‌های داخلی هم در کنار گزینه‌های خارجی به ما معرفی شده‌اند و امیر قلعه‌نویی هم می‌تواند جزو گزینه‌های ما باشد، اما هنوز با او و هیچ مربی دیگری مذاکره‌ای نداشتیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه آیا تا دیدار جام حذفی مقابل راه‌آهن سرمربی این تیم معرفی خواهد شد یا نه، تأکید کرد: سعی می‌کنیم تا پایان این کار را انجام دهیم، اما حتی در صورت معرفی شدن سرمربی بعدی تا بازی جام حذفی، فرصتی برای نشستن او روی نیمکت تیم نیست. به همین دلیل بصیرت را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کردیم تا هدایت تیم را در بازی با راه‌آهن به عهده داشته باشد
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها