X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 آبان 1394, 15:32
کد خبر: 12662
خبرنگار: niloofar
نظرات: 20

به هیچ احدی اجازه دخالت بی جا نمی دهم

باقریان:خدا شاهد است ازحضور قلعه نوعی دراصفهان خبر ندارم

باقریان:خدا شاهد است ازحضور قلعه نوعی دراصفهان خبر ندارم باقریان:خدا شاهد است ازحضور قلعه نوعی دراصفهان خبر ندارم
مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت:به هیچ احدی اجازه دخالت بی جا نمی دهم.
اصغر باقریان در گفت و گو با کاپ،درباره اینکه گفته می شود امیر قلعه نوعی برای مذاکره با سپاهان در اصفهان حضور دارد اظهارداشت:هر گونه مذاکره ای را از جانب باشگاه سپاهان با هر گزینه ای تکذیب می کنم. همان طور که پیش تر گفتم ما 20 گزینه داریم که در حال بررسی کارنامه آنها هستیم .فردا با هیات مدیره جلسه ای خواهیم داشت و گزینه های احتمالی را بررسی می کنیم،پس ازآن هم با اشخاص مورد نظر وارد مذاکره خواهیم شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور امیر قلعه نوعی در اصفهان را هم تکذیب می کند؟ گفت:خدا شاهد است که از حضور امیر قلعه نوعی در اصفهان خبر ندارم از من درباره مذاکره با او پرسیدید من هم گفتم چنین خبری صحت ندارد.در واقع مذاکره با هر گزینه ای را موکول کرده ایم به بعد از بازی با راه آهن.

مدیر عامل باشگاه سپاهان درباره اینکه برای انتخاب گزینه های سرمربیگری سپاهان با محرم نوید کیا هم مشورت خواهد کرد یا خیر تاکید کرد:ابتدا باید تصحیح کنم که هر شخصی ممکن است با خیلی ها مشورت کند. مثلا من 4،5 دوست فوتبالی دارم که برای خیلی از تصمیم گیری ها با آنها مشورت می کنتم اما دلیل نمی شود که نظر آنها لازم الاجرا باشد.برای انتخاب سرمربی من و اعضای هیات مدیره تصمیم گیری م کنیم و مشورت با هر شخص دیگری به این معنا نیست که نظر او 100 درصد تاثیر گذار است.

وی ادامه داد:ما می توانستیم خیلی عجولانه و فوریتی درباره گزینه هدایت کننده سپاهان تصمیم بگیریم اما نخواستیم در این باره اشتباه کنیم و تیم را یک قدم به عقب برانیم.

باقریان در باره اینکه خیلی ها معتقدند باند نوید کیا در تصمیماتی که باشگاه سپاهان می گیرد نقش اصلی را بازی می کند تصریح کرد:از گذشته باشگاه سپاهان خبر ندارم اما کارنامه گذشته من مشخص است و نشان می هد که نمی گذارم کسی به من زور بگوید. حالا آن افراد هر که و هر چه می خواهند باشند.همیشه سعی می کنم صلاح مجموعه ای را که با آن همکاری می کنم در نظر بگیرم و نمی گذارم فشارها باعث تصمیم گیری شود که بعدا منجر به پشیمانی باشد.نمی دانم چه کسیانی در گذشته بوده و یا نبوده اند مهم این است که به هیچ احدی اجازه دخالت بی جا نخواهم داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها