X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 آبان 1394, 10:51
کد خبر: 12677
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 30

محرم تیمتو بردار و بیا...

سپاهان و محرم را تنها نمیگذاریم، حالا نوبت ادای دین است...

سپاهان و محرم را تنها نمیگذاریم، حالا نوبت ادای دین است... سپاهان و محرم را تنها نمیگذاریم، حالا نوبت ادای دین است...
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، دیدار مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی بین تیم های سپاهان و راه آهن در شرایطی برگزار خواهد شد که نه تنها این دیدار حذفی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است بلکه اولین تجربه کاپیتان محبوب اصفهانی ها در مقام تصمیم گیرنده ارشد تیم نیز رقم خواهد خورد. کاپیتانی که چندی پیش تنها دلیل خود برای بازگشت به میادین را هواداران تیمش عنوان کرد و با وجود آگاهی از انتقاد ها و تخریب های شخصیتی پیش رو (که تا امروز هم شاهد آن هستیم) باز هم مقام هواداران را حتی از شخصیت فردی خود بالاتر دانست .
هوادارانی که اگرچه حتی در همه رویدادها و اتفاقات حال حاضر باشگاهشان، هم سلیقه و هم نظر نباشند اما همگی به یک اصول واحد باپیبندند. و آن هم چیزی جز حفظ شخصیت قهرمان تیمشان نخواهد بود. و این بار اگر نام محرم نویدکیا هم به میان نمی آمد باز هم از رسالت هواداری آن ها کم نمی کرد.
در ایامی که رسانه های وابسته و پیوسته مخالف، از هر سمت و سویی ، سعی بر تشویش و تخریب نام زرین سپاهان دارند و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به میراث بزرگ فوتبال نصف جهان دریغ نمی کنند ، نیاز بزرگ حفظ شان الگوی فوتبال ایران حمایت یکپارچه هوادارانش را طلب می کند. هوادارانی که امروز به جز وظیفه اصلی و همیشگیشان یک «ادای دین» هم به کاپیتان محرم بدهکارند.
وعده ما ، پنجشنبه ، چهاردهم آبان ماه 1394 ، ورزشگاه طلایی پوش فولادشهر اصفهان

ورود به صفحه آپارات و دانلود این ویدئو
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها