X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 آبان 1394, 18:51
کد خبر: 12690
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 5

پس از کسب اجازه از پیشکسوتان و مربیان سپاهان

بصیرت : از فردا برای قهرمانی استارت می زنیم

بصیرت : از فردا برای قهرمانی استارت می زنیم بصیرت : از فردا برای قهرمانی استارت می زنیم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مجید بصیرت مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل راه آهن در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در صحبت های آغازین خود ضمن تشکر از تلاش های کادر فنی اسبق و به خصوص حسین فرکی ایشان را معلمی هم ازلحاظ فنی و هم از حیث اخلاقی برشمرد.
وی پس از کسب اجازه از پیشکسوتان و مربیان سپاهان کنفرانس خبری خود را آغاز نمود.
بصیرت در پاسخ به سوال خبرنگار طوفان زرد مبنی بر نحوه هدایت سپاهان در دیدار فردا اظهار داشت: همانگونه که در زمان سرمربیگری حسین فرکی بنده و قاسم زاغی نژاد به عنوان کمک مربی ایشان را همراهی می کردیم فردا نیز هر دو ما تحت نظر محرم نویدکیا تیم را هدایت خواهیم نمود و امیدواریم فردا پس از ارائه دیداری جوانمردانه بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کرده و ضمن استارت برای قهرمانی بتوانیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.
مربی سپاهان درباره شرایط تمرینی و نحوه چینش ترکیب تیم اینگونه اعلام کرد که ما در همین زمان کم روی ضربات ایستگاهی و پنالتی کار کردیم اما امیدوارم فردا بازی در همان وقت معمول به سود ما به پایان برسد.
لازم به ذکر است که نماینده کادر فنی سپاهان پس از مطرح شدن برخی از سوالات درباره وضعیت سپاهان امروز و همچنین علی احمدی با اشاره به حاشیه ای بودن آنها از پاسخ گویی به آنها امتناع کرد
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها