X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 آبان 1394, 18:55
کد خبر: 12692
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

نسبت به کادر جدید سپاهان شناخت نداریم

تارتار: می‌توانیم در جام حذفی شگفتی‌ساز شویم

تارتار: می‌توانیم در جام حذفی شگفتی‌ساز شویم تارتار: می‌توانیم در جام حذفی شگفتی‌ساز شویم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، مهدی تارتار در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و سپاهان اظهار داشت: در بازی حذفی شرایط فرق می‌کند. در بازی‌های لیگ می‌توانید جبران کنید در صورتی که در مسابقات حذفی این گونه نیست همین مسئله باعث می‌شود که هر دو تیم جانب احتیاط را در نظر بگیرند. با شناخت به اصفهان آمدیم از حسین فرکی یاد می‌کنیم و به نویدکیا و بصیرت تبریک می‌گویم.

وی افزود: سپاهان تیم با شخصیتی است کار سختی داریم هدفمان این است که از این مرحله صعود کنیم زیرا در مرحله بعد میزبان هستیم تجربه فینالیست شدن هم را راه آهن داریم.

سرمربی راه‌آهن یادآور شد: با توجه به اینکه با فاصله 4-5 روز بازی می کنیم کمی خسته هستیم اما برای همه تیم هاست ظلم به جمع عدل است مشکلی با این موضوع نداریم اشاره ای به بحث داوری می کنیم ترکی در دربی پایتخت قضاوتی را انجام داد که همه تحسین کردند داوران دیگر هم توانایی دارند. اتفاقی در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در دقیقه 20 رخ داد که سرنوشت بازی را تغییر می دهد این انتظار را داریم داوران در گرفتن چنین تصمیماتی مطمئن باشند به راحتی حکم اخراج بازیکن را ندهند. تاثیرگذار نباشند. جهانبازی وقتی در دربی قضاوت می کند و به خوبی هم سوت می زند داور خوبی است اما فکر می کنم عدم تمرکز باعث چنین مشکلاتی می شود . من کارشناس داوری نیستم اما روی سایتها دیدم که تصمیم داور اشتباه بود.

وی در مورد اینکه آیا برای بازی فردا مصدوم و محرومی دارد یا خیر گفت: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم.

سرمربی راه‌آهن یادآور شد: بازی در اصفهان مقابل تیم سپاهان سخت است همیشه شوک‌ها مثبت نیستند ممکن است منفی هم باشد همه تمرینات را براساس بازی مقابل سپاهان داشته ایم اما از تفکرات کادر فنی فعلی اشنایی نداریم.

سرمربی راه‌آهن یادآور شد: با توجه به اینکه هفته قبل هم اینجا بودیم امکان دارد که بازی قبل به ما کمک کند. اجازه بدهید نقاط ضعف و قوت حریف را بازگو نکنم زیرا در آینده سپاهان بازی های دیگری دارد که درست نیست هم اکنون بگویم.

وی در مورد اینکه آیا تمرکز روی جام حذفی دارند گفت: اولویت ما ماندن در لیگ برتر است اما چون لیگ دچار تعطیلی شده است تمام تمرکز خود را در جام حذفی گذاشتیم می توانیم شگفتی ساز شویم تمام هدف ما این است که برنده بازی فردا باشیم.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه رحیمی مدیرعامل سابق سپاهان بوده تاکید کرد: مطمئنا رحیمی یکی از افرادی است که زحمات زیادی برای راه‌آهن کشیده است. به شخصه دوست داشتم سرمربی تیمی باشم که رحیمی مدیرعامل است امیدوارم بتوانم وظایفم را به گونه ای انجام دهم که رحیمی از انتخاب من سربلند باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها