X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 آبان 1394, 17:21
کد خبر: 12706
خبرنگار: niloofar
نظرات: 7

تغییرات روحی روانی را در سپاهان امروز دیدم

تارتار: نویدکیا از اسطوره های اصفهان است

تارتار: نویدکیا از اسطوره های اصفهان است تارتار: نویدکیا از اسطوره های اصفهان است
سرمربی راه آهن گفت: لازم است از بازیکنان خود تشکر کنم که در روزهای اخیر با قهرمانان لیگ و جام حذفی ایران بازی کردند و در بازی با سپاهان خیلی منسجم بودند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، مهدی تارتار در نشست خبری پس از مسابقه جام حذفی میان سپاهان و راه آهن اظهار داشت: با توجه به این که رقابت در جام حذفی برگزار می شد هر دو تیم خیلی محتاط بودند و 90 دقیقه بازی دو تیم مساوی تمام شد. لازم است از بازیکنان خود تشکر کنم که در روزهای اخیر با قهرمانان لیگ و جام حذفی ایران بازی کردند و در بازی با سپاهان خیلی منسجم بودند.
وی ادامه داد: معتقدم گل سپاهان در شرایط ناجوانمردانه به ثمر رسید؛ زیرا بازیکن ما روی زمین افتاده بود و به دلیل ضربه حریف روی زمین افتاده بود اما آنها بازی را ادامه دادند و در وقت تلف شده به گل رسیدند.
تارتار درباره داوری مسابقه گفت: جا دارد از اکبریان داور مسابقه تشکر کنم. داوری وی یکی از بی نقص ترین داوری های اخیر بوده است.
سرمربی راه آهن درباره تعویض های خود در جریان بازی و پس از گل تیم سپاهان خاطرنشان کرد: ما به تعداد مهاجمان اضافه کردیم زیرا دیگر باخت 2 - 0 یا 3 - 0 فرقی در جام حذفی ندارد. جام حذفی دیگر برای ما تمام شده است و از این به بعد تمرکز ما روی لیگ خواهد بود.
وی ادامه داد: ما روی نیمکت واقعا دستمان خالی است. تنها همین 15 - 14 بازیکن را داریم و این هم به دلیل شرایط ابتدایی فصل ماست. اما در برابر سپاهان خوب بودیم. آن هم تیمی که متحول شده بود و تغییرات روحی روانی را در سپاهان امروز دیدم.
سرمربی راه آهن درباره تغییرات به وجود آمده در کادر فنی تیم سپاهان و تاثیر این مسئله در این تیم خاطرنشان کرد:جا دارد از فرکی یاد کنم که زحمات زیادی برای سپاهان کشید. معمولا تحول در کادر فنی سبب می شود که بازیکنان از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا می کنند. خصوصا اگر آن شخص محرم نویدکیا باشد که سالهاست در سپاهان حضور دارد و از اسطوه های اصفهان به شمار می آید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها