X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 آبان 1394, 18:03
کد خبر: 12734
خبرنگار: majidsad
نظرات: 64

در یک برنامه کاملا بی طرف!

افشاگری از نوع مربی اخلاق!

افشاگری از نوع مربی اخلاق! افشاگری از نوع مربی اخلاق!
همانطور که قبلا وعده داده شده بود آقای فرکی سرمربی سابق سپاهان امروز با حضور در برنامه ورزش و مردم سکوتش را شکست و به قول بعضی ها دست به افشاگری زد.
از قدیم هم گفته اند هر کس تنها به قاضی برود ، راضی بر میگردد... حسین فرکی هم بعد از چند روز برنامه ریزی و با آمادگی قبلی در برنامه حاضر شد و به بیان نظراتش پرداخت. اما کاش این مربی اخلاق (به قول شخص ایشان) کمی انصاف را هم در گفته هایش رعایت میکرد. کاش این برنامه وزین! و بیطرف! کمی هم به طرف مقابل وقت میداد تا به دفاع از خود بپردازد. کاش نظرات هواداران سپاهان هم در این برنامه جایی داشتند.
ایشان بارها به اعتراض ها وشعارهای هواداران اشاره کردند اما هیچوقت سعی نکردند که به بیان دلایل این شعارها بپردازند. کاش این آقای با اخلاق کمی هم در مورد عدم نتیجه گیری سپاهان توضیح می دادند. کاش می گفتند که چرا در 6 مسابقه متوالی و از 18 امتیاز ممکن فقط 4 امتیاز کسب کرده اند. کاش آقای فرکی به این نکته هم توجه میکردند که ایشان مسئول کارهای فنی و نحوه بازی تیم بودند نه مسئول آموزش اخلاق و تدریس درس زندگی.( البته مقوله اخلاق و جایگاه آن در ورزش و فوتبال نیاز به بحث جداگانه ای دارد).
آقای فرکی از بازی دادن به جوانان و جوانگرایی در سپاهان گفتند اما به جوانانی که از سپاهان فراری دادند اشاره ای نکردند. نگفتند چرا مرادمند – امیر حسین کریمی و.... را از سپاهان دور کردند.
از کمبود بازیکن گفتند اما نگفتند چرا سوکای – علی احمدی – یعقوب کریمی را نخواستند. زمانی که حاج صفی جدا شد ایشان با افتخار بیان کردند که حاج صفی در مورد رفتنش با من مشورت کرد و از من اجازه گرفت اما حالا از جدایی او می نالید.
کاش آقای فرکی به این موضوع اشاره می کردند چه بر سر رحمان احمدی دروازه بان اول تیم ملی آورند که او را تبدیل به متزلزل ترین دروازه بان ایران کردند؟
آقای فرکی! لباس سرمربیگیری سپاهان (پر افتخار ترین تیم ایران) برای شما کمی گشاد بود. شما تجربه کار کردن در تیمهای بزرگ و پر طرفدار را نداشتید. گمان می کردید سپاهان هم نفت تهران است! برای همین هم خیلی زود از کوره در رفتید. شما فراموش کردید که همین حیا کن رها کن ها بود که شما را جایگزین کرانچار کرد. چرا آن روز متوجه قدرت هواداران و کاپیتان سپاهان نبودید. و جالب تر آنجا که همه کارشناسان و فوتبال دوستان و اهالی فوتبال از کاریزمای نویدکیا در باشگاه سپاهان آگاه بوده و بارها به تمجید آن پرداخته اند اما آقای فرکی از این موضوع نارحتند که چرا اخبار باشگاه به گوش کاپیتان تیم رسیده است!
البته استناد آقای فرکی به چند پیامک هم خود جای بحث دارد. اینکه اصولا این پیامها را چه کسی ارسال کرده؟ اصلا شماره موبایل آقای سرمربی را چه کسانی داشته اند. در فوتبالی که از یک اشتباه داوری در یک بازی (سرخابی ها) به دستهای پشت پرده جهت زمین زدن فلان تیم و فلان شخص تعبیر میشود ربط دادن این پیامکهای احتمالی به هواداران سپاهان و باند بازی در سپاهان کار ساده ای است.که به هیچ وجه قابل اثبات نمی باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها