X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 آبان 1394, 14:34
کد خبر: 12771
خبرنگار: sepahan15
نظرات: 9

محرم مرا کنار کشید تا چیزی نگویم

لیدر باشگاه سپاهان: از تکذیب آقایان خنده ام گرفت!

لیدر باشگاه سپاهان: از تکذیب آقایان خنده ام گرفت! لیدر باشگاه سپاهان: از تکذیب آقایان خنده ام گرفت!
به گزارش خبرگزاری ایپنا از اصفهان ، بعد از ظهر روز چهارشنبه 13 آبانماه و در جریان تمرین ماقبل دیدار سپاهان مقابل راه آهن در جام حذفی خبری از درگیری لفظی سرپرست سپاهان با یکی از هواداران حاضر در این تمرین بر روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت. اگرچه ساعاتی بعد این خبر تکذیب شد اما مصاحبه مدیرعامل باشگاه مبنی بر عدم فیزیکی بودن این درگیری خود گواهی بر حادث شدن این رویداد بود.

در این رابطه محمد حسینی از لیدرهای کانون هواداران باشگاه در در جریان مستقیم این اتفاق حضور داشته به خبرنگار ما می گوید:

ظهر اولین تمرین تیم که با مسئولیت فنی محرم نویدکیا قرار بود قبل از دیدار با راه آهن برگزار شود بنده به همراه سایر هواداران و لیدرهای باشگاه به محل تمرین رفتیم. در آغاز این تمرین به رسم همیشگی با همه بازیکنان از جمله هادی عقیلی ، رحمان احمدی و میلاد سرلک خوش و بش کردیم اما دقایقی بعد رسول خوروش که روز گذشته استعفای خود را به باشگاه اعلام کرده بود به تمرین آمد و با اعمال زشتی مرا مخاطب خود قرار داد.

حسینی می گوید: من از لیدرهای باشگاه سپاهان هستم و بیش از چهار – پنج سال است که به صورت رسمی آیدی کارت فعالیت و مجوز مورد تایید باشگاه را دارم. بارها و بار ها نه به واسطه مسئولیتم بلکه به خاطر رسالت هواداری ام از تیم و شهرم دفاع و حمایت کرده ام. به طوری که شخصیت من نه تنها برای هواداران بلکه برای بازیکنان تیم هم شناخته شده است...

اما روز چهارشنبه رسول خوروش پس از ورود به تمرین با پرخاش به من گفت: «تو که هستی؟ اصلا چه کاره ای که اینجا آمدی ...» و سپس با کلمات زننده ای به من و خانواده ام توهین کرد. توهین هایی که او کرد نه تنها برای من سنگین بود بلکه ناخودآگاه سایر حاضران اعم از بچه های تیم و کادر فنی را به سمت ما روانه کرد. حتی ناصرملارضا (تدارکات تیم) هم مرا در آغوش کشید و دستانم را محکم گرفت که مبادا همه چیز تشدید شود! به هیچ وجه در آن مقطع زمانی که تیم تحت فشار روحی بود کوچکترین هواداری قصد بر هم زدن جو و ایجاد تشنج در تمرین را نداشت و این موضوعی بود که تک تک بچه ها و هواداران به آن باور داشتند چرا که این تمرین باید در آرامش کامل برگزار می شد اما گویا این نکته به مذاق آقای خوروش چندان هم خوش نمی آمد و او خواست بی دلیل هر طور شده حرکتی انجام دهد تا اوضاع را خراب کند و آن حرکت هم با ناسزاهای حیثیتی و خانواده ای به من شروع شد.

در آن لحظات این محرم نویدکیا بود که مرا کنار کشید و بیش از نیم ساعت روی سکوها با من صحبت کرد. با میانجی گری و درخواست پیشکسوتانمان و بزرگان تصمیم گرفتم آن روز هیچ واکنشی به ایشان نشان ندهم تا بازی حساس فردایمان به دور از هر حاشیه ای و به سلامت سپری شود. چیزی که همه ما به آن اعتقاد داشتیم اما سرپرست تیممان آن را نمی خواست...

بعد از ظهر همان روز وقتی خبرگزاری ها را چک میکردم بسیار خنده ام گرفت. مساله را با صد و هشتاد درجه تناقض بازتاب داده بودند که هواداران به رسول خوروش حمله کردند و بعد ها نه یک بار نه دوبار، آقایان شروع به تکذیب آن پرداختند. موضوعی که یقین دارم بیش از ده ها فرد حاضر در آن صحنه دیدند و با گوش های خود شنیدند.

بنده به واسطه شاهدانم و از لحاظ قانونی پرونده شکایت خود را از سرپرست باشگاه از طریق مراجع قضایی و کیفری به جریان انداخته ام. نام و نشان و شخصیت بنده را همه می شناسد و برای هرفردی که نیاز باشد می توانم با دلیل و برهان و شهود لازم این موضوع را شرح دهم. اما روی صحبت اصلی ام با آن دسته از خبرگزاری هاست که چطور اتفاق واضحی را که بیش از صد ها چشم به طور مستقیم دیده اند کاملا برعکس منتقل می کنید؟ شاید آن طور که آقایان می خواهند برایشان نوشته می شود که بعد هم آنطور که خودشان میخواهند تکذیب کنند!

به هر حال من به خاطر اعاده حیثیت از خودم و فحاشی های غیرقابل ذکر به نوامیسم هر طور باشد این مساله را پیگیری می کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها