X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 بهمن 1391, 16:22
کد خبر: 1282
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 0

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال نصرت ذوب از منصور، یاری سپاهان با یاوری

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال نصرت ذوب از منصور، یاری سپاهان با یاوری هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال نصرت ذوب از منصور، یاری سپاهان با یاوری






هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال روز سه شنبه با انجام ۸ دیدار آغاز می‌شود و روز جمعه با دیدار حساس پرسپولیس- فولاد به پایان می‌رسد.
ذوب آهن- نفت تهران/ بازگشت منصور به فولادشهر
در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال روز سه شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان نفت تهران خواهد بود.
هر دو تیم در نیم فصل دوم عملکرد قابل قبولی داشته اند، نفت تهران که در نیم فصل دوم بدون باخت بوده است و در آن سو نیز ذوب آهن تنها یک شکست آن هم برابر سپاهان در داربی اصفهان در کارنامه دارد.
شاگردان نفتی منصور ابراهیم زاده که در اواخر نیم فصل اول با افتی فاحش رو به رو شده بودند، در این مدت از رده های بالایی جدول سقوط کردند اما در نیم فصل دوم و تا این هفته از رقابت‌ها جبران مافات کرده‌اند بنابراین سه شنبه در اصفهان حداقل به دنبال کسب یک امتیاز خواهند بود.
البته شاگردان فرهاد کاظمی را چیزی جز پیروزی راضی نمی‌کند زیرا آنها می‌خواهند از انتهای جدول رهایی یابند و به جایگاهی که استحقاقش را دارند برسند.
جالب است بدانید نفت تهران بهترین آمار را در بین تیم‌های لیگ برتری در خارج از خانه دارد، آنها در مجموع ۱۲ بازی خارج از خانه خود ۱۹ امتیاز حاصل از ۵ پیروزی، ۴ تساوی و ۳ شکست کسب کرده‌اند و در حال حاضر در صدر جدول بازی‌های خارج از خانه قرار دارند.
ذوب آهن اما در جدول بازی‌های خانگی در مکان دوازدهم قرار دارد، آنها از ۱۱ بازی خانگی ۵ پیروزی، ۲ تساوی و ۴ شکست بدست آورده اند.
اما در بازی فردا یک چهره ویژه هم داریم و آن کسی نیست جز منصور ابراهیم زاده، کسی که بزرگترین افتخار باشگاه ذوب آهن یعنی نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در زمان سرمربیگری او بدست آمد و در انتهای فصل گذشته نیز از ذوب آهن جدا شد و هدایت نفت تهران را بر عهده گرفت.
این برای اولین بار است که ابراهیم زاده پس از ترک اصفهان به ورزشگاه فولادشهر بازمی‌گردد و روز سه شنبه قطعاً لحظات جالبی را در فولادشهر شاهد خواهیم بود.
ترکیب احتمالی:
ذوب آهن: گئورگ کاسپاروف، سپهر حیدری، محمد صلصالی، علیرضا محمد، بکو فوفانا، علی جراح کار، سينا عشوری، قاسم حدادی‌فر، پيام صادقيان، محسن بياتی‌نيا و احسان پهلوان.
نفت تهران: حامد فلاح‌زاده، بهمن كامل، احمدآل‌نعمه، وريا غفوري، وحيد حمدي‌نژاد، علي عزتي، ميثم حسيني، گوران لیوبوجویچ، مهدي خيري، يعقوب كريمي و امين منوچهري.
فجرسپاسی- سپاهان/ مصاف با گربه سیاه دم بریده!
در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور عصر سه شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ تیم‌های فجرسپاسی و سپاهان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم خواهند رفت.
سپاهانی‌ها که در ۴ دیدار اخیر خود پیروز شده‌اند به دنبال پنجمین پیروزی متوالی خود هستند. آنها در ۴ دیدار اخیر به ترتیب برابر نفت آبادان، ذوب آهن، سایپا و پیکان پیروز شده اند و جالب اینکه در این ۴ دیدار ۱۱ گل به ثمر رسانده‌اند و ۳ گل آن هم در یک بازی دریافت کرده‌اند.
شاگردان زلاتکو کرانچار همچنین در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند امید داشته باشند تا در هفته‌ای که فولاد و تراکتورسازی به ترتیب مصاف‌های نه چندان آسانی برابر پرسپولیس و صبای قم خواهند داشت این تیم‌ها را در جدول رده بندی پشت سر بگذارند، آن هم با یک بازی کمتر.
فجرسپاسی اما هفته گذشته با پیروزی پر گلی که در دورود کسب کرد توانست کمی به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان بخشد.
شیرازی‌ها در بازی رفت در حالی مغلوب سپاهان شدند که تیم اصفهانی بعد از دو شکست برابر سایپا و پیکان تشنه این پیروزی و کسب ۳ امتیاز برای فرار از بحران بود. فراموش نکنیم در آن بازی محمد مهدی نظری با یک حرکت جوانمردانه در حالی که می‌توانست به راحتی گلزنی کند اما وقتی دید فرشید طالبی مصدوم کنار او افتاده است ترجیح داد توپ را به بیرون بزند و جوانمردی را بر گلزنی ترجیح دهد.
سپاهان در بازی‌های خارج از خانه این فصل خود تنها دو شکست داشته است و در ۵ بازی پیروز شده است و ۴ تساوی خارج از خانه نیز در کارنامه دارد.
در آن سو نیز فجرسپاسی تنها یک شکست خانگی در کارنامه داشته است و از ۶ پیروزی و ۴ تساوی خانگی ۲۲ امتیاز کسب کرده است تا چهارمین تیم قدرتمند در خانه باشد.
ترکیب احتمالی:
فجرسپاسی: محمد صالح خلیل آزاد، خالد شفیعی، سعيد قزل‌گچلي، حسین کاظمی، مسلم فیروزآبادی، محمد آفند، مجتبی ترشیز، جلال‌الدين علي محمدي، علیرضا جلیلی، امين شجاعيان و فرشید اسماعیلی.
سپاهان: شهاب گردان، میلان سوشاک، علی احمدی، فرشید طالبی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، امین جهان عالیان، محرم نویدکیا، حسین پاپی، محمدرضا خلعتبری و محمد غلامی.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها