X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 آبان 1394, 15:22
کد خبر: 12856
خبرنگار: تکواندو کار
نظرات: 11

اسکوچیچ فسخ نکند، وارد مذاکره با دو گزینه دیگر می‌شویم

نیکفر: هیئت مدیره تا امشب منتظر فسخ قرارداد اسکوچیچ می‌ماند

نیکفر: هیئت مدیره تا امشب منتظر فسخ قرارداد اسکوچیچ می‌ماند نیکفر: هیئت مدیره تا امشب منتظر فسخ قرارداد اسکوچیچ می‌ماند
عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان گفت: هیئت مدیره سپاهان تا امشب منتظر فسخ قرارداد اسکوچیچ با فولاد خوزستان می‌ماند و در صورتی که این اتفاق صورت نگیرد، به سراغ گزینه‌های بعدی می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، منوچهر نیکفر با اشاره به روند انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی سپاهان و آخرین وضعیت وی اظهار داشت: قرار بود که اسکوچیچ شب گذشته قرارداد خود را با فولاد خوزستان فسخ کند و امروز صبح راهی اصفهان شود اما این اتفاق صورت نگرفت.
وی افزود: گویا او شب گذشته با مسئولان فولاد تماس گرفته اما در تماس چند ساعت پیش من با مسئولان فولاد، به نظر می‌رسد که هنوز توافقی برای فسخ قرارداد وی با این باشگاه صورت نگرفته است.
عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه تا زمانی که به صورت رسمی قرارداد وی با باشگاه فولاد خوزستان فسخ نشود، ما وارد مذاکره با وی نمی‌شویم، تصریح کرد: ما به ایشان اعلام کردیم که جزو کاندیداهای ما هستید و در صورت فسخ قرارداد با فولاد، امکان حضور در سپاهان دارید و قرار بود که این اتفاق صورت گیرد اما هنوز که فسخ قرارداد وی انجام نشده است.
وی بیان کرد: اگر تا پایان امشب قرارداد اسکوچیچ با فولاد خوزستان فسخ نشود، مذاکره با او صورت نمی‌گیرد و ما وارد مذاکره با دیگر گزینه‌های تصدی سرمربیگری تیم سپاهان می‌شویم.
نیکفر خاطرنشان کرد: به هر حال ما بدون هماهنگی با فولاد اقدامی نمی‌کنیم زیرا از نظر حرفه‌ای صحیح نیست که زمان قرارداد یک سرمربی با باشگاه دیگر، وارد مذاکره با او شویم و در حال حاضر با هماهنگی‌های لازم از طریق باشگاه فولاد خوزستان، پیشنهاد به ایشان نرسید.
وی اضافه کرد: ما سه گزینه داشتیم و اگر امضای قرارداد با اسکوچیچ صورت نگیرد، وارد مذاکره با دو گزینه دیگر می‌شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها