X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 آبان 1394, 09:29
کد خبر: 12980
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 10

محمد قریشی خطاب به طوفان زرد

مدیرعامل کانون هواداران از طوفان زرد دلجویی کرد

مدیرعامل کانون هواداران از طوفان زرد دلجویی کرد مدیرعامل کانون هواداران از طوفان زرد دلجویی کرد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، ماه ها پیش پس از انتشار فراخوانی از سوی طوفان زرد قرار شد کارگروهی برای اجرای طرح موزاییکی بر روی سکوها با همکاری کانون هواداران باشگاه سپاهان به ورزشگاه فولادشهر اعزام شوند. این درحالی است که قرار بود طبق تصمیم گیری ها و هماهنگی های لازم، دو دستگاه اتوبوس و 100 عدد بلیط برای شرکت کنندگان در این طرح به طور اختصاصی از سوی مدیر عامل محترم کانون هواداران برای طوفانی ها رزرو شود.
متاسفانه با ایجاد مشکلات گسترده برای کادر زحمت کش کانون هواداران ، عزیزان اعزام شده از سوی پایگاه خبری طوفان زرد با مشکل عدم دریافت بلیط و ورود به ورزشگاه فولادشهر و در نهایت عدم موفقیت در برنامه پیش بینی شده مواجه شدند. مشکلی که بعد ها دلیل اصلی آن عدم همکاری هیات فوتبال استان در خصوص عدم در اختیار قراردادن بلیط های لازم به مدیرعامل کانون عنوان شد.
این نارضایتی کاربران و هواداران اعزامی طوفان زرد موجب ناراحتی و انتقاد شدید این عزیزان از طوفان زرد عنوان شد و متعاقبا از سوی طوفان زرد به مدیرعامل کانون هواداران سپاهان نیز انتقال یافت.
محمد قریشی ، در این راستا ضمن پوزش و دلجویی از خانواده بزرگ کاربران و هواداران طوفان زرد رویداد تاسف برانگیز رخ داده را عاملی از تغییر نحوه بلیط فروشی و نبود هماهنگی با نهاد صادر کننده آن ها دانست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها