X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 بهمن 1391, 17:58
کد خبر: 1313
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 31

حواشی دیدار فجرسپاسی و سپاهان

حواشی دیدار فجرسپاسی و سپاهان حواشی دیدار فجرسپاسی و سپاهان






حواشی دیدار فجرسپاسی و سپاهان به شرح زیر است:
* در حالی که تا شب قبل از بازی قرار بود بازی راس ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شود اما به یکباره زمان بازی توسط فدراسیون عوض شد و نیم ساعت زودتر آغاز شد!
* علی احمدی مدافع وسط و جواهیر سوکای، مهاجم تیم فوتبال سپاهان از غایبان سپاهان در این بازی بودند که گویا به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده بودند.
* میلان سوشاک که به جای احمدی در دفاع وسط قرار گرفته بود در اواسط نیمه اول روی ضربه برگردان انصاری که به جای توپ به صورت سوشاک ضربه زد به شدت از ناحیه صورت مصدوم شد و در ادامه با سری بانداژ شده به بازی ادامه داد.
* جلال الدین علی محمدی و حسین کاظمی از فجرسپاسی و فرشید طالبی از سپاهان از بازیکنانی بودند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.
* وزش شدید باد و همچنین چمن مصنوعی زمین بازی بر کیفیت بازی تاثیر منفی گذاشته بود همچنین در دقایق پایانی نیمه اول و نیمه دوم بارش باران نیز بر مصائب بازی اضافه شد و باعث اذیت شدن تماشاگران روی سکوها شده بود.
* حدود ۲۰۰ نفر از هواداران سپاهان از اصفهان به شیراز رفته بودند که در طول بازی به شدت تیم خود را تشویق می‌کردند. همچنین هواداران شیرازی نیز با حرارت خاصی در طول بازی تیم خود را تشویق کردند.
* فغانی داور این مسابقه در طول بازی به خصوص در نیمه دوم خیلی از سوت و کارت‌های خود استفاده می‌کرد و بازی را از جریان می‌انداخت. شاید اگر فغانی مدیریت بهتری در بازی داشت بازی کسل کننده نمی‌شد.
* بازیکنان و کادر فنی سپاهان در اواخر نیمه دوم بازی روی دو صحنه مشکوک به پنالتی روی خلعتبری و نویدکیا معترض بودند.
* شهاب گردان با درخشش در این مسابقه و بسته نگه داشتن دروازه خود سومین کلین شیت پیاپی را در سپاهان تجربه کرد.
این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها