X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 آذر 1394, 10:23
کد خبر: 13134
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

زردپوشان با حذف ایمنا حریف نسل فردا شدند

طوفان زرد در جمع چهار تیم برتر جام رسانه اصفهان

طوفان زرد در جمع چهار تیم برتر جام رسانه اصفهان طوفان زرد در جمع چهار تیم برتر جام رسانه اصفهان
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، اولین مرحله از رقابت های حذفی جام رسانه ورزش استان اصفهان با برگزاری سه دیدار یکشنبه شب گذشته در مجموعه ورزشی کارگران پیگیری شد. مرحله ای که پیش از تیم نسل فردا با از میان برداشتن اولین تیم خبرگزاری ایسنا صعود خود را به آن مسجل کرده بود و چشم انتظار دیدار حریفان احتمالی بود.

بدون شک در دیداری که یک سمت آن پرقدرت ترین خط حمله جام و سوی دیگر انگیزه و جسارت شاخصه اصلی تیم ها باشد نمی توان انتظاری جز اولین دیدار یکشنبه شب گذشته داشت. دیداری که به لحاظ کارکرد فنی همه چیز داشت اما عاری از هر تشنج و درگیری و البته حتی نازیبایی های فوتبالی بود. جایی که ایمنای قدرتمند بواسطه حضور تمام بازیکنان بزرگش آمده بود تا طوفانی ها را کنار بزند و به مرحله بعد صعود کنند خود اسیر سرعت و جسارت طوفان شد و این زردپوشان بودند که با بازی خوانی از حریف قدرتمندشان ، ایمنا را در زمین سرد ورزشگاه کارگران زمین گیر کردند.
بستن خط میانی توسط بازیکنان طوفان زرد و قطع ارتباط خط حمله ایمنا با خطوط دفاعی این تیم نگذاشت احسان بعیدی، آقای گل رقابت ها با پاس کوتاه یارانش صاحب موقعیت های زیادی شود و این تیم مجبور به اجرای نقشه دوم یعنی ارسال توپ های بلند و مستقیم از دروازه بان به مهاجم شد. نکته ای که با توجه به پایین بودن میانگین قد بازیکنان طوفان زرد تا حدودی جواب هم داد . البته تعویض یار مستقیمی که طوفانی ها برای مهاجم ایمنا گذاشته بودند اگرچه از بار هجومی زردپوشان کاست اما عملکرد خط دفاعی را بر روی توپ های بلند قوت بخشید. طوفان زرد کمی عقب تر کشید و در نیمه زمین خود پذیرای ایمنا شد و در شرایطی که از برتری خفیف خود دفاع می کرد با یک ضدحمله سریع دیگر نتیجه بازی را 4 بر 2 به سود خود خاتمه داد.

روز خوب دروازه بان ها ، ضربه سر احسان بعیدی ، مصدومیت نگران کننده بازیکن طوفان زرد ، تشویق بی امان ایمنا توسط حاضرین مجموعه کارگران و البته سرعت و تکنیک بالای این مسابقه از شاخصه های اصلی شب فراموش نشدنی حذف ایمنا به دست یاران طوفان بود.

طوفان زرد تا این مرحله جایگاه چهارمی خود را مسجل کرده و به جمع چهار تیم برتر جام رسانه راه یافته و اگر بخواهد به دنبال رفتن بر روی سکو باشد باید از دیدار بعدی خود (هفته آتی) در مقابل نسل فردا دست پر به خانه بازگردد. نسل فردایی که همچون تیم های ایمنا و احتمالا ایپس ، پس از محکم کردن خطوط دفاعی از تاکتیک «بازیکن هدف» بهره می برد!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها