X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 آذر 1394, 16:59
کد خبر: 13170
خبرنگار: niloofar
نظرات: 13

از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

استیماچ:به بازیکنانم افتخار می کنم

استیماچ:به بازیکنانم افتخار می کنم استیماچ:به بازیکنانم افتخار می کنم
سرمربی سپاهان گفت: هر دو تیم سبب شدند که هواداران در طول مسابقه هیجان زیادی داشته باشند.

به گزارش کاپ، ایگور استیماچ در نشست خبری بعد از مسابقه مقابل ذوب آهن اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم برای هر دو باشگاه و هواداران دو تیم این یک مسابقه بزرگ بود. هر دو تیم سبب شدند که هواداران در طول مسابقه هیجان زیادی داشته باشند. به عنوان مربی تیمم به بازیکنان خود افتخار می کنم.

وی ادامه داد: ما در برابر حریف خیلی خوبی بازی کردیم. دو بار عقب افتادیم اما هر دو بار به بازی بازگشتیم. ما توانستیم از لحاظ روانی خود را جمع کنیم و مجددا به بازی برگردیم. من فکر می کنم ما همه کار در این بازی انجام دادیم. حتی با اینکه یک بازیکن کمتر داشتیم. در هر لحظه از بازی می دانستیم که داریم چه کار میکنیم. من به عنوان یک مربی نمی توانم از این عملکرد ناراحت باشم. البته طبیعی است که از نتیجه ناراحت باشم. لازم است که به ذوب آهن تبریک بگویم و برای آنها آرزوی خوشبختی و موفقیت می کنم.

به گزارش کاپ،وی درباره تعویض خلعتبری و اعتراض او به این موضوع افزود: بازیکنان باید به تصمیمات من احترام بگذارند. زیرا من بهترین تصمیم را برای تیم می گیرم.

سرمربی سپاهان درباره صحبت های باقریان در ابتدای فصل مبنی بر اینکه سپاهان در سه جام مدعی خواهد بود تصریح کرد: ما نمی توانیم گارانتی دهیم که در هر بازی و هر جام موفق خواهیم بود. کسی نمی تواند انتظار داشته باشد که هر بازی را ببریم. ما باید طی روزهای آتی مراقب باشیم تا بازیکنی را از دست ندهیم. می دانستیم ذوب آهن چقدر روی توپ های هوایی خوب است. به هر حال تبدیل شدن به تیم موردنظرمان زمان بر است.

استیماچ در پایان درباره اینکه چرا محرم نویدکیا را به میدان نفرستاد، گفت: ما قرار بود 15،20 دقیقه آخر محرم را به میدان بیاوریم اما به دلیل 10 نفره شدن برنامه ما به هم خورد. من نمی توانم توانایی های بازیکنانم را زیر سوال ببرم. گاهی اوقات بازیکنان مان عملکرد فوق العاده ای دارند و اگر بخواهم به دلیل یک بازی غیرقابل قبول بازیکنان را تغییر دهم باید در طول فصل کل بازیکنان را عوض کنم. ما با برنامه هایی که داشتیم به محرم استراحت داده بودیم. البته ما می خوهیم تا جایی که می توانیم از محرم استفاده کنیم. وقتی او در تیم ما بازی می کند تیم های دیگر به خاطر ارزشی که برای وی قائل هستند ناچارند سبک خود را عوض کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها