X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 آذر 1394, 18:45
کد خبر: 13184
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 20

شایستگی برای تحسین...

بله، فوتبال زیبا برای هر مخاطبی قابل درک است

بله، فوتبال زیبا برای هر مخاطبی قابل درک است بله، فوتبال زیبا برای هر مخاطبی قابل درک است
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد بعد از ظهر امروز (سه شنبه سوم آذرماه) دیدار دربی اصفهان که مثل همیشه دیداری جذاب و تماشاگر پسند بود در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد. دیداری که اگرچه به خاطر زمان و روز برگزاری آن ، نتوانست مثل همیشه لبریز از تماشاگر باشد اما تقسیم پنجاه درصدی سکوها ، اولین درس فوتبال اصفهان به فوتبال ایران بود.

ماراتون 120 دقیقه ای و جذاب سپاهان و ذوب آهن یک هدیه ویژه نیز برای تماشاگران این دیدار به ارمغان آورد. ضربات مهلک پنالتی که اگر میزبان آن فوتبال اصفهان باشد بدون شک لذت بخش ترین شکنجه تاریخ لقب می گیرد... حتی اگر هواداران بدانند شکست و جبر حذف ، تنها ظرف مدت چند دقیقه به تیم محبوب اما خسته از نبردشان تحمیل می شود اما حاضرند به احترام این بازی زیبا و به سپاس از گام های خسته ، آن ها را ایستاده تشویق کنند.
و آن جاست که این پدیده اجتماعی طعم توام تلخی و شیرینی را با هم به اهالی خود می چشاند. چیزی که فهم آن نه تخصص میطلبد و نه سررشته خاصی... بله ، «فوتبال زیبا» برای هر مخاطبی قابل درک است.

برای ما هواداران سپاهان ، تیم ایگور استیماچ لایق تشویق بی امان و شایسته ی تحسین است... غیرت طوفانی ، همان معنای سربلندی است ... خسته نباشی قهرمان...
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها