X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 آذر 1394, 20:26
کد خبر: 13187
خبرنگار: niloofar
نظرات: 4

کنار نیمکت او را در آغوش گرفتم

خلعتبری:نگاه استیماچ نظامی نیست

خلعتبری:نگاه استیماچ نظامی نیست خلعتبری:نگاه استیماچ نظامی نیست
مهاجم تیم سپاهان گفت: صادقانه بگویم در هر تیمی که بوده ام تعصب شدیدی داشته ام.

محمدرضا خلعتبری در گفت وگو با کاپ،درباره رفتار خود پس از تعویض در بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: استرس و حساسیت بالا برای پیروزی تیم سپاهان باعث شد هنگام تعویض رفتار نسبتا تندی بروز دهم.با توجه به شرایط تیم در هفته های گذشته خیلی مصمم بودیم قهرمان جام حذفی شویم تا روحیه تیم و هواداران بهبود پیدا کند.

وی ادامه داد:باید در 90 دقیقه قانونی مسابقه برنده می شدیم، موقعیتهای خوبی را از دست دادیم و ناگهان 10 نفره هم شدیم که این موضوع باعث شد خود من عصبی شوم. چون در آن لحظات احتمال می دادم 10 نفره شدن به تیم مان آسیب برساند در همین لحظات تعویض شدم.

مهاجم سپاهان خاطرنشان کرد:تندی من به خاطر استرس بازی و شرایط حساس تیم مان بود و تصور می کردم با ماندن در زمین می توانستم به تیمم کمک کنم و به هیچ عنوان قصد بی احترامی به سرمربی تیم مان را نداشتم. اما طبیعی بود این کار اشتباه من باعث سوءتفاهم شود. پس از دقایقی آرام شدم و در همان کنار نیمکت،استیماچ را در آغوش گرفتم و از او معذرت هم خواستم. خوشحالم که نگاه استیماچ نسبت به موضوعات فوتبالی، نظامی نیست.

خلعتبری در ادامه تاکید کرد: رفتار من حرفه ای نبود. ولی صادقانه بگویم در هر تیمی که بوده ام تعصب شدیدی داشته ام. حتی اگر نیمکت نشین هم بوده ام اگر تیمم یا هم پستی ام گل می زد انگار خودم این کار را انجام داده ام و از صمیم قلب خوشحال شده و شادی انجام داده ام.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها