X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 آذر 1394, 08:39
کد خبر: 13241
خبرنگار: khani
نظرات: 0

با استیماچ به آینده امیدوار شده‌ایم

باقریان: به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند

باقریان: به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند باقریان: به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اگر در زمان فرکی هم بازیکنی نظم تیم را به هم می‌ریخت قطعا همانند الان که استیماچ سرمربی تیم است با او برخورد می‌کردم.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی آنا،پس از آنکه محمدضا خلعتبری در دیدار سپاهان با ذوب‌آهن در نیمه‌نهایی جام حذفی به تعویض خود اعتراض کرد، اصغر باقریان مدیرعامل زردپوشان در مصاحبه‌ای اعلام کرد خلعتبری نباید به تصمیمات سرمربی تیم اعتراض کند. با توجه به اینکه باقریان در زمان سرمربیگری حسین فرکی در مورد هیج بازیکنی این‌گونه صحبت نکرده‌بود این شائبه به وجود آمد که مدیرعامل سپاهان یکی از کسانی بوده که خواهان جدایی فرکی بوده است.
باقریان در خصوص اینکه چرا در زمان فرکی او با بازیکنان تیم این چنین صحبت نمی‌کرد به آنا،‌گفت:«هر زمانی که بازیکنی رفتاری غلط داشته‌باشد ما برخورد لازم را با آن بازیکن کرده‌ایم.برای مدیریت باشگاه هیچ فرقی نمی‌کند که چه کسی سرمربی تیم است. بازیکن متخلف در هر زمانی بازخواست می‌شود تا نظم تیم را برهم نریزد.مسائل فنی مربوط به کادرفنی و سرمربی است و اگر بازیکنی رفتاری کند که نیاز به برخورد از سوی ما وجود داشته باشد حتما وارد عمل می‌شویم. اگر در زمان فرکی هم چنین اتفاقی می‌افتاد به طور حتم نظر من همینی بود که در زمان استیماچ صورت گرفته است.»
وی در واکنش به این موضوع که گویا بازیکنان سپاهان هنوز نتوانسته‌اند رابطه خوبی را با استیماچ برقرار کنند و این موضوع در بازی با ذوب‌آهن و نفت تهران حس می‌شد، تصریح کرد:«اتفاقا رفتار طرفین با همدیگر بسیار بسیار خوب است. استیماچ و کادرفنی‌اش موفق شده‌اند جو بسیار خوبی را در تیم ایجاد کنند و هم بازیکنان تیم و هم مدیریت باشگاهبه آینده خیلی امیدوار شده‌ایم. حالا که روحیه بازیکنان تیم این‌قدر بالا رفته مطرح کردن چنین صحبت‌های خلاف واقعی بیهوده است و دوستان نباید به ما کم لطفی کنند.»
مدیرعامل‌سپاهان درباره زمان بازگشت لئوناردو پادوانی و لوسیانو پریرا به تمرینات سپاهان جهت حضور در بازی‌های نیم‌فصل دوم لیگ عنوان کرد:«تا 10 روز دیگر مرخصی این دو بازیکن به پایان می‌رسد و بعد از آن به اصفهان می‌آیند تا در کنار سایر بازیکنان به تمرینات گروهی بپردازند. یکی از دلایلی که من معتقدم باعث خواهد شد ما تا پایان فصل در کورس قهرمانی بمانیم بازگشت پادوانی و پریرا به ترکیب اصلی تیم‌مان است.»
باقریان درباره شرایط سپاهان بعد از شکست در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن بیان داشت:«بازیکنان تیم باخت را فراموش کرده‌اند و با یک ریکاوری مناسب به دنبال 3 امتیاز دیدار با گسترش فولاد هستند.از همین رو با تمرکز کامل تمرین می‌کنند تا جدایی از کمبودهایی که در نبود دو بازیکن تیم داریم مابقی بتوانند با ارائه یک بازی خوب سیر صعودی تیم را در لیگ برتر که از بازی با نفت‌تهران آغاز شده، ادامه دهند.»
وی افزود:«مهم‌ترین نکته‌ای که ما در تیم به دنبال آن بودیم ایجاد وحدت میان بازیکنان و کادرفنی تیم بود که در حال حاضر چنین جوی در تیم وجود دارد. هدف سپاهان باز هم قهرمانی در لیگ است و با توجه به از دست رفتن قهرمانی جام‌حذفی حالا هدف اصلی ما کسب مجدد قهرمانی لیگ برتر است. البته نباید فراموش کنیم که امسال به دنبال آن هستیم تا برخلاف سال‌های گذشته که در لیگ قهرمانان آسیا فروغ و درخشش گذشته را نداشتیم بار دیگر با ارائه بازی‌های قابل قبول به دنبال صعود از گروه‌مان باشیم.»
باقریان در خصوص فاصله 5 امتیازی سپاهان با صدرجدول و شانس این تیم برای کسب قهرمانی نیم‌فصل یادآور شد:«هدف ما قهرمانی در نیم فصل نیست چرا که جامی به تیم قهرمان نیم فصل نمی‌دهند. فقط یک سری عدد و ارقام است که در آینده می‌تواند جزو آمار یک تیم باشد. آنچه که برای ما اهمیت دارد قهرمانی در پایان فصل است که امیدوارم همچون سال گذشته نصیب‌مان شود. به همین منظور تمامی بازیکنان و کادرفنی تیم به همراه دیگر دست‌اندرکاران تیم در صدد این هستند تا در ادامه فصل فاصله ایجاد شده با تیم صدرنشین را از بین ببرند و با قدرت تیم اول جدول شوند.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها