X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 آذر 1394, 09:18
کد خبر: 13247
خبرنگار: khani
نظرات: 3

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان خبر داد

کفعمی: سپاهان در نیم‌فصل دوم متحول می‌شود

کفعمی: سپاهان در نیم‌فصل دوم متحول می‌شود کفعمی: سپاهان در نیم‌فصل دوم متحول می‌شود
عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان گفت: با توجه به بازگشت بازیکنان خارجی و اضافه‌شدن چند یار جدید به تیم، سپاهان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر متحول می‌شود.

حسین کفعمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به از دست رفتن نخستین جام قهرمانی برای تیم سپاهان اصفهان و شکست مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در حال حاضر از کار تیم به میزان قابل توجهی رضایت داریم و اگر منصف باشیم، متوجه می‌شویم که تیم در این دو بازی اخیر نسبت به بازی‌های گذشته، با انگیزه و دقت بیشتر و فعالیت‌های تاکتیکی بهتری وارد زمین شده است.

وی افزود: نکته قابل توجه، حضور بیشتر بازیکنان جوان در ترکیب اصلی سپاهان در 2 بازی گذشته بود و این موضوع نشان می‌داد که بازیکنان ما با انگیزه بیشتر بازی می‌کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان بیان کرد: به‌هر حال سپاهان در این مسابقه دو بار شکست را تبدیل به تساوی کرد و بازیکنان با انگیزه بسیار خوبی در زمین حاضر شدند و تمرینات ما بسیار خوب و شاداب دنبال می‌شود و شرایط تیم بسیار خوب است.

وی تصریح کرد: مربی تیم بسیار قاطع مسابقه را در نظر داشت اما به هر حال، در ضربات پنالتی این اتفاقات صورت می‌گیرد و اگر ضربه هادی عقیلی وارد دروازه حریف می‌شد، مسابقه به گونه‌ای دیگر پایان می‌یافت اما به هر حال در فوتبال این موضوع کاملاً طبیعی است.

کفعمی با بیان اینکه استقلال هم در دیدار جام حذفی خود خود دوباره تا آستانه شکست پیش رفت و با درخشش رحمتی به بازی بازگشت، تصریح کرد: اگرچه ما نسبت به از دست رفتن جام حذفی ناراحت هستیم اما در کنار آن، نسبت به بازی‌های آینده امیدوار هستیم و مطمئناً در بازی‌های آینده این موضوع را نشان خواهیم داد و با قدرت بیشتری ظاهر شده و برای لیگ برتر نتیجه خوبی کسب می‌کنیم.

وی درباره تغییرات تیمش در پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر اظهار داشت: بدون شک با اضافه شدن لئوناردو پادوانی به خط دفاعی تیم سپاهان، شرایط خط دفاعی بهتر می‌شود و با حضور لوسیانو پریرا در کنار پریرا، تیم را دچار تحول می‌کند و تغییر تاکتیک تیم در کنار افزایش آمادگی نویدکیا، شرایط را در نیم‌فصل دوم بهتر می‌کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان به وضعیت جذب بازیکن تیم اشاره و اضافه کرد: هنوز صحبتی برای جذب بازیکنان جدید صورت نگرفته اما در صورت نیاز سرمربی تیم، بازیکنان مد نظر را به تیم اضافه می‌کنیم و در کنار آن سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جوان را مد نظر قرار خواهیم داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها