X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 بهمن 1391, 14:25
کد خبر: 1325
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 3

یاوری: اصفهانی‌‌ها اگر می‌بردند چمن ورزشگاه خوب بود؟/می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم

یاوری: اصفهانی‌‌ها اگر می‌بردند چمن ورزشگاه خوب بود؟/می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم یاوری: اصفهانی‌‌ها اگر می‌بردند چمن ورزشگاه خوب بود؟/می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم






محمود یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی تیم‌های فجر سپاسی و سپاهان عنوان کرد: بازیکنانم زحمت زیادی کشیدند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه سپاهان خلق کردند. در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشتیم. می‌توانستیم برابر سپاهان به برتری دست یابیم.

وی ادامه داد: بازیکنان جوان دوندگی و انگیزه زیادی دارند اما تجربه لازم را ندارند و شاید موقعیت‌های زیادی را از دست بدهند. چند فرصت بسیار خوب داشتیم که بازیکنان نتوانستند به گل تبدیل کنند. مدافعان سپاهان و دروازه‌بان این تیم فشار ما را تحمل کردند و نگذاشتند تیم ما به گل برسد.

یاوری در مورد اعتراض مسئولان سپاهان نسبت به داوری یادآور شد: فغانی یکی از بهترین داوران ایران و آسیا است. صحنه‌هایی بود که می‌توانست مورد اعتراض ما باشد مثل صحنه‌ای که به بازیکن عصبی ما کارت زرد نشان داد. داور در آن صحنه می‌توانست بازیکن عصبی ما را آرام کند و صحنه را مدیریت کند تا بازیکن ما گل خود را می‌زد و کارتی هم دریافت نمی‌کرد.

وی درباره اعتراض سپاهانی‌ها به چمن ورزشگاه شیراز و اینکه گفته‌اند در صورتی که مسئولان فیفا از چمن ورزشگاه بازدید کنند لیگ ایران را تعطیل خواهند کرد، اظهار داشت: خود اصفهانی‌ها در چمن مصنوعی تمرین می‌کنند. اگر برده بودند چمن ورزشگاه ایرادی نداشت؟ نمایندگان فیفا ورزشگاه شیراز را مورد تائید قرار دادند و نباید چنین مسائلی را مطرح کرد. ما هفته آینده برابر داماش در زمین مصنوعی بازی خواهیم کرد. این مسائل را به وجود نخواهیم آورد زیرا میزبان باید به هرحال از شرایط خود بهره ببرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها