X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 آذر 1394, 14:18
کد خبر: 13262
خبرنگار: khani
نظرات: 1

گسترش فولاد بازی هجومی ارائه می‌دهد

کمالوند:کار دشواری مقابل قهرمان فصل پیش داریم

کمالوند:کار دشواری مقابل قهرمان فصل پیش داریم کمالوند:کار دشواری مقابل قهرمان فصل پیش داریم
سرمربی گسترش فولاد گفت: سپاهان سال گذشته هم قهرمان لیگ شده است و ما کار دشواری مقابل این تیم داریم.
به گزارش خبرنگار کاپ، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: تیم سپاهان در سالیان اخیر تیمی بوده که همیشه برای عنوان قهرمانی جنگیده است. سپاهان سال گذشته هم قهرمان لیگ شده است و ما کار دشواری مقابل این تیم داریم. اما تمام توان خود را می گذاریم تا یک بازی خوب، جذاب و تماشاگرپسند ارائه دهیم و با کسب سه امتیاز مسابقه وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه برای اولین بار ما نه بازیکن مصدوم داریم و نه محروم و همه بازیکنان را در اختیار داریم. باید توجه داشته باشید که سپاهان پس از حذف در جام حذفی حالا تمام تمرکز خود را روی لیگ می گذارد تا قهرمانی را در لیگ به دست آورد. نقاط قوت و ضعف سپاهان را کاملا بررسی کرده ایم و بچه های کادر فنی آنالیز کرده اند. اعتقادم بر این است که اگر در فرم ایده آل خود باشیم و بچه ها آن چیزی که از آنها انتظار دارم برآورده کنم شکست دادن سپاهان دور از دسترس نیست.
سرمربی گسترش فولاد خطاب به هواداران باشگاهش گفت: اما نمی توان گفت که از گسترش برد می خواهیم و جایگاه خوب می خواهیم اما حمایت نمی کنیم. ما دوست داریم هواداران از ما حمایت کنند و پس از هفته هاست که بازی ما با تراکتور همزمان نیست. اگر هواداران به دنبال برد هستند باید بدانند که ما بعد از لطف خدا به حمایت این هواداران نیاز داریم و از همه هواداران آذربایجان می خواهم که فردا ما را مقابل سپاهان یاری کنند.
سرمربی گسترش در پاسخ به سئوال کاپ در این باره که آیا سپاهان با سرمربی جدیدش توانسته تغییراتی در تیمش ایجاد کند اذعان داشت: حتما زمان می خواهد تا استیماچ تفکرات خود را پیاده کند. من با نگاه مربیان کروات به فوتبال آشنا هستم و تمام تفکرات ما این است که فردا با یک بازی هجومی سپاهان را غافلگیر کنیم. باید توجه داشته باشیم که یک مربی نمی تواند در چند روز تغییرات تاکتیکی ایجاد کند.
کمالوند درباره صحبت های اخیر خود درباره شجاعیان ادامه داد: داریوش شجاعیان سه، چهار هفته اخیر کجا و هفته های ابتدایی کجا. امروز در مصاحبه ای گفتم که تا به حال هیچ تیمی برای گرفتن او ابراز تمایل نکرده است. من امروز گفتم که اگر این بازی هم چنین روندی را ادامه دهد از تیم کنار گذاشته می شود. نمی شود ما بازیکنی را از لیگ یک بیاوریم و بعد از 4،5 بازی چنان رسانه ها به وی توجه کنند که از شرایط ایده آل خارج شود. رسانه باید به او کمک کند.
وی خاطرنشان کرد: شجاعیان در 6 هفته ابتدای لیگ ستاره ما بود. اما چون این بچه خام است و 4 نفر آدم در رسانه در گوشش صحبت می کنند این آدم به حاشیه می رود و نتیجه این شده که در 4 هفته اخیر ضعیف ترین بازیکن ما بوده است.
کمالوند تصریح کرد: یک بار برای همیشه درباره سامان نریمان جهان و سعید آقایی می گویم که آنها بازیکنان گسترش فولاد هستند. مالک گسترش گفت که اگر قراردادشان را تمدید کردند ما در نیم فصل دوم به تراکتور واگذار می کنیم اما اگر تمدید نکردند باید در نیم فصل به گسترش برگردند. البته باید بگویم که سعید مشکل دانشجویی داشته و مدتی از من مرخصی گرفت. اما مشکل خدمت دیگر ندارد. این بچه ها اگر تراکتورسازی را دوست دارند ما هم تراکتورسازی را دوست داریم و می خواهیم به این تیم کمک کنیم. شرط ما هم برای آنها شرط حرفه ای است. حتی زنوزی گفته است که یک ریال درباره مسائل مادی صحبت نشود. البته تمام این ها به شرطی است که آنها باقیمانده قراداد خود را در فصل بعد در گسترش سپری کنند. این راهی که ما گفته ایم منطقی ترین راه است و ما هم با تراکتورسازی توافق کرده ایم. حالا دیگر تصمیم به عهده خود بچه هاست. الان در این شرایط اقتصادی فوتبال دادن رضایتنامه گهگاه میلیون ها تومان هزینه دارد. اما زنوزی هزار تومان هم بابت این مساله نگرفته است. به هر حال فکر می کنم تا یکی، دو هفته دیگر این مساله حل شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها