X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 آذر 1394, 16:34
کد خبر: 13286
خبرنگار: HSH
نظرات: 11

ما تا آخرین لحظه تسلیم نشدیم و فشار آوردیم

استیماچ: مقابل دروازه حریف اعتماد به نفس نداریم

استیماچ: مقابل دروازه حریف اعتماد به نفس نداریم استیماچ: مقابل دروازه حریف اعتماد به نفس نداریم
سرمربی سپاهان گفت: مقابل دروازه حریف اعتماد به نفس نداریم و این دلیل اصلی باختمان بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، ایگور استیماچ در نشست خبری انتهای مسابقه مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: هر دو تیم در این بازی با کمیت هایی که در اختیار داشتند بازی کردند. اما ما در این دیدار از ابتدا با حداقل تمرکز بازی کردیم. البته عکس العمل ما پس از گل خوب بود. ولی در حال حاضر تیم ما از نظر تمام کنندگی مشکل دارد. ما مقابل دروازه حریف اعتماد به نفس نداریم و این دلیل اصلی باختمان بود.
سرمربی سپاهان افزود: وقتی شما یک گل خورده اید نمی توانید عقب بازی کنید. من می خواستم که تیم من چنین شرایطی داشته باشد. اما وقتی گسترش گل زد، تیم ما ناچار است پیش بیاید و این مسئله می تواند شرایط را برای ضد حمله حریف ایجاد کند. گسترش تیم خیلی خوبی است و ما نیاز داریم که خیلی بیشتر با هم کار کنیم تا بتوانیم به هماهنگی برسیم. من چنین شرایطی را دوست ندارم که تیم مقابل ما به گل برسند و ابتکار عمل را در دست بگیرند.
وی ادامه داد: در بازی با نفت هم چنین اتفاقی افتاد اما توانستیم در ادامه با دو گل جبران کنیم. در بازی با ذوب آهن هم دو بار از حریف عقب افتادیم. من مربی نیستم که چیزی را به شانس واگذار کنم، اما گاهی اوقات این اتفاقات به ضرر تیم رخ می دهد. مهم این بود که ما تا آخرین لحظه تسلیم نشدیم و فشار آوردیم. این چیزی است که من از سپاهان انتظار دارم. امیدوارم در بازی بعدی نتیجه بگیریم. به گسترش هم بابت این نتیجه تبریک می گویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها