X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 آذر 1394, 17:02
کد خبر: 13291
خبرنگار: lark
نظرات: 2

سپاهان همیشه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بوده است

کمالوند: بردن سپاهان از لحاظ شخصیتی به ما کمک کرد

کمالوند: بردن سپاهان از لحاظ شخصیتی به ما کمک کرد کمالوند: بردن سپاهان از لحاظ شخصیتی به ما کمک کرد
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: در زندگی فوتبالی ام چنین داوری ندیده بودم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، فراز کمالوند در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی بسیار خوب، فیزیکی و پربرخوردی بود. لازم است این برد را به هوادارانی تقدیم کنم که در این هوای سرد به کمک ما آمدند. این دیدار از مسابقاتی بود که همه را راضی کرد. موقعیت های زیادی ایجاد کردیم؛ اما ما از هر لحاظ بهتر بودیم. داور این مسابقه هم عالی بود و در زندگی فوتبالی ام چنین داوری ندیده بودم.
وی ادامه داد: البته من این داور را چندان نمی شناسم اما واقعا فکر می کنم که آینده درخشانی در انتظار این داور است.
سرمربی گسترش فولاد افزود: سپاهان همیشه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بوده است. همواره تیمی پرمهره و قدرتمند بوده و الان هم مربی تیم ملی کرواسی را در اختیار دارد. این مسائل روی تیم ما نیز تاثیر می گذارد. البته پیروزی مقابل سپاهان از لحاظ شخصیتی به تیم ما کمک کرد و شک نکنید که این در آینده به ما کمک خواهد کرد. من از همین جا قول می دهم که یک گسترش دیگر را در نیم فصل دوم خواهید دید که شرایطی بهتر خواهد داشت.
وی ادامه داد: فوتبال آذربایجان را در ایران با نام تراکتور می شناسند. اما دیدید که امروز چقدر هواداران به ما کمک کردند. من می خواهم که نه فقط تراکتورسازی بلکه ماشین سازی و ما را تنها نگذارند. شما دیدید که چقدر امروز تماشاگر در بازی تاثیر گذاشت.
کمالوند درباره شرایط گلزنی باشگاه گفت: یک سری مسائل گلزنی با تمرین حل می شود اما بخش دیگر به شرایط ذاتی بازیکن ربط دارد مثلا فرشاد پیوس ذاتا گلزن بود. این مساله در کل باشگاه های ایران وجود دارد و به گسترش محدود نمی شود. الآن به لالیگا نگاه کنید. وقتی 35 هفته می گذرد می بینیم بازیکنی مثل مسی 30 گل زده است و رقبای او نیز چنین شرایطی دارند اما ما در کشورمان می بینیم که آقای گل تنها در نیمی از بازی ها گل زده است. این مساله نشان می دهد که مشکل گلزنی تنها مربوط به ما نیست و همه در لیگ ایران چنین شرایطی را دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها