X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 آذر 1394, 10:19
کد خبر: 13297
خبرنگار: khani
نظرات: 12

برنامه لیگ ازعجایب فوتبال دنیاست

باقریان: باید بلافاصله تمرینات خود را آغاز کنیم، وقتی برای برگزاری اردو نداریم

باقریان: باید بلافاصله تمرینات خود را آغاز کنیم، وقتی برای برگزاری اردو نداریم باقریان: باید بلافاصله تمرینات خود را آغاز کنیم، وقتی برای برگزاری اردو نداریم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مطمئن باشید با شناختی که من از استیماچ پیدا کردم می تواند با سپاهان نتایجی که در خور این باشگاه باشد دست پیدا کند.
اصغر باقریان در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره شکست تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: من همراه با تیم به تبریز رفته بودم و متاسفانه شاهد شکست سپاهان بودیم. قطعا از نتیجه به دست آمده راضی نیستم اما به نظرم این شکست دلایل مختلفی دارد که همه آن به خود باشگاه سپاهان برنمی گردد. با این حال باید با قدرت به راهمان ادامه دهیم و با این شکست ناامید نشویم.

وی همچنین افزود: اگر بررسی کنید ما در 9 روز اخیر سه بازی سنگین انجام داده ایم. ابتدا مقابل نفت تهران، سپس ذوب آهن که 120 دقیقه مقابل آنها جنگیدیم و دیروز هم به تبریز رفتیم و با گسترش فولاد بازی کردیم. این نوع برنامه ریزی در هیچ جای دنیا وجود ندارد که یک تیم 20 روز تعطیل باشد و بعد از آن در 9 روز سه بازی انجام دهد. همین مساله باعث به وجود آمدن خیلی از آسیب دیدگی ها و خستگی میان بازیکنان می شود اما نمی توانیم با هیچ قدرتی با آنها مقابله کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان همچنین تصریح کرد: همین حالا باز هم چند بازیکن ما باید به اردوی تیم امید بروند. این در حالی است که برخی از تیم ها با خیال راحت و بدون اینکه بازیکنی در تیم امید داشته باشند اردوی خود را با خیال راحت برگزار می کنند و حتی از قبل هم آماده تر می شوند. این یک اجحاف بزرگ است اما با این حال به نظر من در نهایت این فوتبال ایران است که ضربه بزرگی از این نوع برنامه ریزی خواهد خورد. البته ما بارها چنین مسائلی را مطرح کردیم و به نظر میرسد جای هیچ تغییری وجود ندارد. به خاطر همین مجبوریم با همین روند بسازیم و به کار خود ادامه دهیم.

باقریان در پاسخ به این سوال که تا به حال سپاهان در لیگ برتر چنین نتایج ضعیفی تا پایان نیم فصل اول کسب کرده، خاطرنشان کرد: اولا که هنوز به پایان نیم فصل نرسیده ایم اما با این حال من به نتایج سال های گذشته کاری ندارم. از نتایجی که تا به حال به دست آمده به هیچ وجه راضی نیستم. ما تغییراتی هم در تیم ایجاد کردیم که روند تیم مثبت شود اما متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده. البته مطمئن باشید به همین زودی زود این اتفاق رخ خواهد داد و سپاهان با روزهای خوب خود باز می گردد. من مطمئنم با این پتانسیلی که در تیم سپاهان وجود دارد و یکسری جوان باانگیزه در ترکیب تیم به میدان می روند توانایی شکست تمام تیم ها را داریم و باید برخی مسائل روحی و روانی است که باید در تیم تقویت شود.

وی درباره اینکه احتمال دارد تغییر دوباره کادر فنی در نیم فصل در صورت تداوم این نتایج ضعیف وجود دارد یا خیر، گفت: به هیچ عنوان این طور نیست. ما بعد از بررسی های فراوان به این نتیجه رسیدیم که استیماچ را انتخاب کنیم و به این مربی اعتماد داریم. این طور نیست که باشگاه سپاهان در یک فصل بخواهد چند مربی تغییر دهد و بعد از چند هفته سرمربی اش را کنار گذارد. مطمئن باشید با شناختی که من از استیماچ پیدا کردم می تواند با سپاهان نتایجی که در خور این باشگاه باشد دست پیدا کند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان احتمال برگزاری اردوی تدارکاتی در تعطیلات پیش روی لیگ اذعان داشت: تیم ما از نظر تمرینی آن قدر عقب است که باید بلافاصله تمرینات خود را آغاز کنیم و وقتی برای برگزاری اردو نداریم. بعد از دو، سه روز تعطیلی تمرینات سپاهان در همین اصفهان دنبال خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها