X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 آذر 1394, 13:44
کد خبر: 13299
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

هشتمین نسخه منتشر شد

اپلیکیشن اندروید سپاهان را آپدیت کنید!

اپلیکیشن اندروید سپاهان را آپدیت کنید! اپلیکیشن اندروید سپاهان را آپدیت کنید!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد چندی پیش برای اولین بار اپلیکیشن خبرخوان سایت طوفان زرد در جهت اطلاع رسانی دقیق و آخرین اخبار سپاهان برای مخاطبان این باشگاه منتشر شد. برنامه ای که هر چند مشکلات و نواقص آن روزهایش (لینک) با نسخه فعلی پیش روی شما تفاوت های زیادی داشت اما فصلی تازه در اطلاع رسانی محتوایی را برای سایت هواداری طوفان زرد آغاز کرد. در ادامه و پس از معرفی این برنامه اندرویدی و کسب نظرات سایر صاحب نظران و اعضای اتحادیه هواداران سایبری تصمیم برآن شد تا این برنامه با اضافه کردن آیتم هایی نوین ، ضمن پوشش دهی گسترده از سایت صدای سپاهان (وبسایت رسمی رادیو و و تلویزیون اینترنتی باشگاه سپاهان) با نام «صدای سپاهان» در کافه بازار اندروید ایرانیان منتشر شود.

برنامه ای که امروز چهل و سومین نسخه فنی و هشتمین نسخه رسمی آن منتشر شده است دستخوش تغییرات زیادی از جمله نحوه عملکرد می باشد. در هشتمین نسخه این برنامه سعی کردیم با کاهش حجم فشار بر روی حافظه داخلی ، اینترنت مصرفی و پردازنده دستگاه مخاطبان ، نسخه ای بهینه تر از قبل عرضه کنیم. در این برنامه محتوای ماقبل هفته اخیر و منسوخ شده از حافظه ی دستگاه شما به طور اتوماتیک حذف خواهند شد. همچنین سعی کردیم با افزایش بازه زمانی درخواست اطلاعات از سرور و یا هوش مصنوعی بررسی نوع اینترنت شما برای بارگزاری اطلاعات، تا مقدار زیادی در حجم اینترنت مصرفی یا درگیر کردن پردازنده سیستم صرفه جویی شود.

لازم به ذکر است عزیزان پرشماری که از اپلیکیشن اندروید سپاهان استفاده می کند لازم است برای بهرمندی از آخرین تغییرات ، برنامه خود را از طریق کافه بازار اندروید، آپدیت کنند.

با سپاس بیکران از امتیاز پنج ستاره و نظرات روحیه بخش شما بزرگواران در صفحه این برنامه
لینک دانلود این برنامه از کافه بازار اندروید
اپلیکیشن اندروید سپاهان را آپدیت کنید!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها