X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 بهمن 1391, 20:02
کد خبر: 1331
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

خلعتبری:فکر نمی کنم کسی بخواهد استقلال را قهرمان کند / فوتبال در شیراز مانند بازی در اتاق خواب است

خلعتبری:فکر نمی کنم کسی بخواهد استقلال را قهرمان کند / فوتبال در شیراز مانند بازی در اتاق خواب است خلعتبری:فکر نمی کنم کسی بخواهد استقلال را قهرمان کند / فوتبال در شیراز مانند بازی در اتاق خواب است
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت:انگار زمین شیراز را موکت کرده اند و در اتاق خوابت فوتبال بازی می کنی.
محمدرضا خلعتبری به پرسش هایی درباره وضعیت خود و تیم باشگاهی اش به پاسخ داد.
*این هفته بازی های بی کیفیتی را دیدیم که بیش تر آنها با تساوی های بدون گل تمام شد،فکر می کنی دلیلش چه بود؟

خودم هم پس از بازی وقتی نتایج بازی های دیگر را پرسیدم متعجب شدم.البته بازی ما نباید مساوی می شد و اگر داور پنالتی ما را دیده بود در بازی ما با نتیجه دیگری رقم می خورد.

*پس اعتقاد داری حق سپاهان ضایع شده؟
من فغانی را خیلی خوب می شناسم و هیچ تیمی برایش فرقی نمی کند. او در آن صحنه پشتش به من بود و خطای حریف را ندید.

*اما خوروش گفته است که همه می خواهند استقلال قهرمان شود!

خوروش نظر خودش را گفته است اما من اینگونه فکر نمی کنم . دربی را هم دیدم ، واقعا قهرمانی یکی از بهترین قضاوت های خود را انجام داد و هیچ چیز به نفع استقلال نبود.در واقع دربی 76 را داور خیلی استثنایی قضاوت کرد و فکر نمی کنم کسی بخواهد مانع قهرمانی تیم های دیگر شود تا استقلال قهرمان شود.
در بازی با فجر هم پس از خطا رفتم به سمت کمک داور و او گفت که خطا را دیده و منتظر اعلام فغانی بوده است. باز هم می گویم فغانی تقصیری نداشت. او یکی از بهترین داوران ایران و آسیا است و خیلی کم پیش می آید چنین اشتباهاتی داشته باشد.بنابراین نظر من با خوروش متفاوت است.
*راستی وضعیت زمین شیراز چطور بود؟

روی آن زمین تنها کاری که نمی شود انجام داد فوتبال بازی کردن است،انگار زمین را موکت کرده اند و در اتاق خوابت فوتبال بازی می کنی.

*چند هفته است عملکرد خیلی خوبی را از تو در بازی ها می بینیم و درست در همین زمان هم گردان خیلی خوب شده است،به نظر می آید از یکدیگر انرژی می گیرید؟!

به هر حال وقتی بازیکن خیالش از دروازه راحت باشد می تواند با فکر باز تری حمله های خود را ترتیب دهد. من هم واقعا شرایط خیلی خوبی دارم. گردان هم اکنون دروازبانی شده است که ذوب آهن با او به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت.تمام هدف من این بود که شهاب از شرایط بد خود خارج شود و باشگاه سپاهان هم لطف کرد و او را به اصفهان برگرداند.
*اختلاف امتیازتان با استقلال به عدد 5 رسید.

البته با یک بازی کم تر. هیچ چیز الان مشخص نمی شود و من هم سعی می کنم آخر فصل حرف هایم را درباره صدر نشین بزنم.

*لیست تیم ملی هم امروز،فردا اعلام می شود.
امیدوارم هر کس به تیم ملی دعوت می شود هدفش موفقیت تیم باشد.
*شما که حتما هستید اما با توجه به اینکه رحمتی فعلا قصد ندارد به تیم ملی برگردد فکر می کنی کی روش گردان را دعوت کند؟
اول باید بگویم که امیدورام هر چه زودتر مشکلات رحمتی حل شود،به هر حال او زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده است و حتما مشکل بزرگی دارد که چنین تصمیم را گرفته است. ما دروازبانان خوبی داریم که می توانند به تیم ملی کمک کنند و شهاب هم یکی از آنها است،تا ببینیم نظر کی روش چه خواهد بود.
*یعنی شما از مشکل رحمتی اطلاعی نداری؟
نه،مشکل او حتما درونی است.
*اما از گوشه و کنار شنیده می شد که او به دلیل انتقاداتی که کی روش پس از برخی بازی ها به او داشته است دلگیر شده!
من برخورد بدی را از سوی کی روش ندیدم اما طبیعی است وقتی تیم نتیجه نگیرد سرمربی از بازیکنان انتقاد کند و ازآنها گله داشته باشد.اگر هم گله ای بوده حق را به کی روش می دهم،او به همه بازیکنان تذکر داده است و اینگونه نبوده که شخص خاصی را خطاب قرار دهد. کی روش یک مر بی حرفه ای است و می داند اگر تیمی موفق نمی شود تمام تیم مقصر هستند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها