X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 بهمن 1391, 20:30
کد خبر: 1332
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 1

میلان سوشاک:‌ به نظر من که خطا روی خلعتبری پنالتی بود

میلان سوشاک:‌ به نظر من که خطا روی خلعتبری پنالتی بود میلان سوشاک:‌ به نظر من که خطا روی خلعتبری پنالتی بود






میلان سوشاک در گفتگو با ایمنا با اشاره به بازی روز گذشته سپاهان مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: این بازی یک بازی متفاوت بود زیرا ما در زمین چمن مصنوعی بازی کردیم و نتوانستیم در آن به پیروزی برسیم؛ ‌به هر حال بازی با فجر مسابقه سختی بود که ما می‌توانستیم در آن گل بزنیم اما از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم.
وی ادامه داد: ما در این بازی چند موقعیت گلزنی داشتیم و بارها می‌توانستیم به گل برسیم اما از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم؛ در هر صورت یک امتیاز هم برای ما خوب است اما دیگر نباید در بازی‌های آینده امتیاز از دست دهیم.
از مدافع سپاهان در مورد بازی‌های آینده تیمش پرسیدیم که او تصریح کرد: ما یک بازی کمتر از استقلال و تراکتور داریم؛ در لیگ امسال ۳،۴ تیم برای قهرمانی می‌جنگند و سپاهان نیز یکی از آنهاست. ما باید در بازی‌های آینده نهایت امتیازات را کسب کنیم تا بار دیگر به صدر جدول رده‌بندی تکیه بزنیم.
وی با بیان اینکه برد مقابل استقلال در جام حذفی حق سپاهان است، بیان داشت: ‌به نظرم توان ما بالاست و می‌توانیم در بازی با استقلال در جام حذفی پیروز شده و به فینال این مسابقات راه پیدا کنیم.
سوشاک در مورد پنالتی گرفته نشده در بازی سپاهان مقابل فجر سپاسی هم اضافه کرد:‌ من صحنه خطای بازیکنان فجر روی خلعتبری را دیدم و به نظرم آن صحنه پنالتی بود اما به هر حال نظر داور چیز دیگری بود و این پنالتی برای ما گرفته نشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها