X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 آذر 1394, 16:32
کد خبر: 13331
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 5

گفتگو با بازیکن مصدوم تیم ملی و باشگاه سپاهان

عارف غلامی: هفته آینده برای عمل زانو به تهران می روم

عارف غلامی: هفته آینده برای عمل زانو به تهران می روم عارف غلامی: هفته آینده برای عمل زانو به تهران می روم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد عارف غلامی از بازیکنان ملی پوش و جوان باشگاه سپاهان و تیم ملی زیر 19 سال ایران ، که چندی است با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی دست و پنجه نرم می کند در گفتگویی پاسخگوی برخی سوالات خبرنگار ما بود. غلامی از بازیکنان سهمیه جوانان سپاهان است که آغاز فصل با نظر کادر فنی به تیم بزرگسالان این تیم پیوست.




* بدون مقدمه برویم سر اصل مطلب ، مهدی شریفی بسیار پیگیر برقراری این مصاحبه بود ، از مصدومیتت باخبر بودیم اما حالا از زبان خودت دلایل را کامل تر توضیح بده
- خب در میان بازیکنان و دوستان ، رابطه من با مهدی صمیمانه تر است. خودم فکر میکنم بیشتر به خاطر روحیه دادن و حفظ شرایط روحی و روانی من بعد از مصدومیتم بوده و شاید این پیگیری هم از لطف مهدی است که هیچگاه مرا فراموش نکرده است.

* مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی؟
- بله ، متاسفانه در دیدار با تراکتورسازی روی وقتی با مهاجم حریف برای زدن ضربه سر به پالا پریدیم روی پای غیر تکیه گاه پایین آمدم و زانوی راستم پیچ خورد. همان جا بود که رباط صلیبی پاره کردم.

* شرایط درمانت در چه مرحله ای است؟ ناچاراً چند ماهی هم از فوتبال دور خواهی ماند؟
- شنبه برای عمل جراحی به همراه دکتر راهی تهران می شوم. در روزهای گذشته هم با فیزیوتراپی خودم را آماده میکردم تا عملم آسان تر انجام شود. به جز دکتر رشادی ، دکتر کیهانی و دکتر یوسف زاده هم کمک زیادی به من کردند. تمام تلاشم را میکنم که خیلی بهتر و قوی تر به فوتبال برگردم. شاید دیگر به مسابقات امسال نرسم اما تمام تلاشم این است که در مسابقات آسیایی تیم ملی که در مهرماه آینده برگزار می شود به شرایط ایده آل برسم. با توجه به سنم و بازی هایی که تاکنون در تیم های ملی و پایه انجام دادم بسیار امیدوار به آینده هستم.

* به جز شریفی با بازیکنان دیگر هم رابطه صمیمانه داری؟
- به جز مهدی و برادرم علی ، با میلاد سرلک هم رابطه خوبی داریم. به هرحال جوان تر ها بیشتر از احوالات هم باخبرند.

* مهدی شریفی ، علی غلامی و میلاد سرلک ، هر سه از بازیکنان جوان و آینده دار تیم هستند. شریفی تلاش می کند به روزهای اوج برگردد ، علی غلامی در پی جلب نظر کادر فنی است و میلاد سرلک هم به جز دقایق پایانی دیدار با ذوب آهن ، تا اینجای کار عملکرد قابل قبولی داشته است...
- فکر میکنم مهدی از روزهای اوج فاصله نگرفته است. او هم بیشتر به روحیه و شرایط روانی مناسب تری نیاز مند است. از نظر من دلیلش هم چند چیز ساده است. اول اینکه امسال نسبت به سال های گذشته تیم کمی مسن تر شده و این فشار را بر روی مهدی بیشتر می کند. مورد دوم اینکه نظرات کیروش ، روی مهدی تاثیر گذاشته است و او در تلاش است خود را بیشتر ثابت کند.
برادرم علی هم همانطور که گفتید تلاش میکند به ترکیب اصلی تیم برسد و نظر کادر فنی را جلب کند البته راه پیدا کردن به پست دفاع در ترکیب سپاهان هم آسان نیست.در مورد میلاد سرلک باید بگویم آن اتفاق دقایق پایانی جام حذفی هم به نظر من یک حرکت هوشمندانه و خطای فنی بود تا تیم در آن لحظات ضد حمله نخورد و همه چیز از دست نرود. همه بازیکنان جوان در تلاشند عملکرد بهتری داشته باشند.

* نظرت در مورد سرمربی جدید و این روزهای سپاهان چیست؟
- به نظر من آقای استیماچ یکی از داناترین سرمربی هاست که هم جذبه و هم قدرت مدیریت بی نظیری دارد و رزومه ایشان برای همه مشخص و واضح است. البته در حال حاضر هم دست ایشان در انتخاب نفرات و طراحی تاکتیکی کمی بسته به نظر می رسد و انتظارات بالایی که از نام سپاهان وجود دارد کار را برای کل مجموعه دشوارتر می کند.

* سخن ناگفته و حرف پایانی؟
صحبتی نیست جز تشکر فراوان از مجموعه سپاهان ، از مربیانی که تا امروز برای من زحمت کشیده اند تا تمام کسانی که در مجموعه کارخانه زحمت می کشند تا قلب سپاهان و اصفهان همچنان تپنده باشد. تمام تلاشم را خواهم کار با بازگشتی قوی تر به بازی های آسیایی و محقق شدن آرزوی لژیونر شدنم زحمات مربیان ، پدر و مادرم و کل مجموعه سپاهان را جبران کنم

* ما هم امیدواریم هرچه زودتر به سلامتی کامل و شرایط مناسب بازگردی و مثل امین جهان عالیان که یک فصل کابوس وار را با مصدومیت مشابه تو ، پشت سر گذاشت با قدرت و انگیزه بیشتری برای کمک به تیمت بازگردی.
بی اندازه از شما سپاسگذارم. انشالله که نتیجه عمل هفته آینده پایم خوشایند باشد و هرچه سریع تر در اختیار تیمم قرار گیرم.
عارف غلامی: هفته آینده برای عمل زانو به تهران می روم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها