X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 آذر 1394, 20:27
کد خبر: 13336
خبرنگار: niloofar
نظرات: 8

برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران را نابود می‌کند

باقریان: نیم فصل دوم عیار استیماچ مشخص می شود

باقریان: نیم فصل دوم عیار استیماچ مشخص می شود باقریان: نیم فصل دوم عیار استیماچ مشخص می شود
مدیرعامل سپاهان گفت: با برنامه ریزی که سازمان لیگ در مسابقات انجام داد، لطمه شدیدی به باشگاهها وارد شده است.
اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نتایج ضعیف هفته های اخیر سپاهان بیان داشت:« یک مربی زمانی که وارد یک باشگاه می‌شود ظرف مدت 15 روز نمی تواند کار زیادی انجام دهد. استیماچ در حال حاضر تیم را مورد بررسی و شناسایی قرار می‌دهد و در نیم فصل دوم عیار واقعی این مربی مشخص می شود.»
وی ادامه داد: « تیم ما در هفته‌های اخیر بازی‌های سنگینی را انجام داد. بعد از یک بازی سخت و نفس‌گیر مقابل ذوب آهن در جام حذفی، به فاصله 4 روز در تبریز به مصاف گسترش فولاد رفتیم و در یک بازی کاملا برتر نسبت به حریف، متاسفانه در گلزنی موفق نبودیم و نتیجه را واگذار کردیم.»
مدیرعامل سپاهان در خصوص اعتراض اخیرش به سازمان لیگ مبنی بر تعطیلات لیگ برتر گفت:« فوتبال حرفه‌ای در دنیا تعریف خاصی دارد و زمانی که یک فوتبالیست خودش را برای بازی ها آماده می‌کند، با وقفه‌ای که در لیگ می‌افتد، آن بازیکن از وضعیت مطلوب آمادگی جسمانی خارج می شود. این مسئله باعث برهم خوردن سیستم تیم‌ها و همچنین آسیب دیدگی بازیکنان می‌گردد. با برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران به سمت نابودی پیش می‌رود و این چنین شیوه بازی موجب کشف نشدن استعدادهای فوتبال ایران شده است.»
باقریان در پایان افزود:« البته سازمان لیگ هم به خاطر حمایت از تیم‌های ملی مجبور است تا برنامه ریزی انجام دهد که منافع ملی را هم لحاظ کند ولی این برنامه ریزی نباید به نابود کردن فوتبال ایران منجر شود. در این زمینه باید هماهنگی بین باشگا‌ه‌ها و تیم‌های ملی و مسئولین سازمان لیگ صورت گیرد تا یک راه حل بهتر برای این مسئله در نظر گرفته شود.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها