X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 آذر 1394, 19:28
کد خبر: 13382
خبرنگار: lark
نظرات: 7

تعطیلات هیچ سودی برای فوتبال ما و باشگاه ها ندارد

باقریان: هیچ برنامه‌ای برای جذب بازیکن حاشیه‌ساز استقلال نداریم

باقریان: هیچ برنامه‌ای برای جذب بازیکن حاشیه‌ساز استقلال نداریم باقریان: هیچ برنامه‌ای برای جذب بازیکن حاشیه‌ساز استقلال نداریم
مدیرعامل باشگاه سپاهان، گفت: هیات مدیره باشگاه درخصوص تغییر مدیرعامل و بازگشت محمد رضا رحیمی به سپاهان هیچ صحبتی نکرده و شایعات مطرح شده در این زمینه صحت ندارد.
اصغر باقریان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا،گفت: در طول مدت حضور ایگور استیماچ در باشگاه سپاهان تعامل خوبی ایجاد شده و او سه برنامه برای ادامه فعالیتش ارائه کرده است.
وی ادامه داد: او مربی خوب و کاربلدی است و قطعا با حضور این مربی شرایط سپاهان بهتر خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در رابطه با شایعات اخیر مبنی بر بازگشت رحیمی به عنوان مدیرعامل، گفت: من هم این خبر را از طریق رسانه ها شنیده ام اما فکر می کنم تغییر مدیرعامل وظیفه مجمع باشگاه است.
وی تصریح کرد: تا آنجایی که من شنیده ام هیات مدیره تا این لحظه هیچ صحبتی برای تغییر مدیرعامل باشگاه نداشته است و اخبار منتشر شده حاشیه سازی است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتقاد از تعطیلات لیگ فوتبال و بیش از حد خواندن آن، گفت: قصد ندارم در این باره صحبت کنم اما فکر می کنم تعطیلات هیچ سودی برای فوتبال ما و باشگاه ها ندارد.
وی درمورد اظهارات پرویز مظلومی مبنی بر اینکه باشگاه سپاهان یکی از بازیکنان مصدوم خود را در اختیار تیم امید قرارنداده است، اظهار کرد: سپاهان هر زمانی که لازم بوده بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی بزرگسالان و امید قرارداده است. نمی دانم منظور پرویز مظلومی چیست و کدام بازیکن ما را می گوید اما ما هیچ مشکلی با این مساله نداریم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درخصوص مذاکره با جاسم کرار برای حضور در این باشگاه، گفت: هیچ صحبتی با جاسم کرار نداشته ایم و به دنبال جذب این بازیکن حاشیه ساز هم نیستیم. تیم ما فقط یک بازیکن خارجی می تواند جذب کند و این کار را هم طبق نظر سرمربی خود انجام می دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها