X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 آذر 1394, 15:16
کد خبر: 13419
خبرنگار: khani
نظرات: 20

از كار كردن با استيماچ احساس خوبي دارم

شریفی: اگرگل نزنم، تیم‌ملی را ازدست می‌دهم

شریفی: اگرگل نزنم، تیم‌ملی را ازدست می‌دهم شریفی: اگرگل نزنم، تیم‌ملی را ازدست می‌دهم
فوتبال ایران > لیگ برتر - مهدی شریفی در لیگ‌برتر امسال فقط دو گل برای سپاهان زده و این موضوع باعث شده تا عده‌ای بگویند مهاجم جوان تیم زردپوش اصفهانی افت کرده است. شریفی اما این موضوع را قبول ندارد. او در مورد شرایط سپاهان، عملکرد خودش در این فصل، کار کردن با استیماچ و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد.
در حال حاضر 6 امتياز با صدر جدول فاصله داريد. به نظر تو سپاهان مي‌تواند مدعي جدي قهرماني باشد؟
ما از ابتداي فصل با مشكلات زيادي مواجه شديم و در همان ابتدا دو بازيكن خودمان را از دست داديم كه به سپاهان لطمه زد. بعد از آن حاج‌صفي جدا شد و آقاي نويدكيا هم نبودند. ما كمبود بازيكن داشتيم ولي خوب بازي مي‌كرديم. امسال بدشانسي‌هاي بزرگي سراغ سپاهان آمد ولي بايد بگويم من به اين تيم خيلي اميدوار هستم. شوق موفقيت واقعاً در بازيكنان ديده مي‌شود و جوي كه در تيم وجود دارد، درست مثل هفته‌هاي پاياني ليگ سال قبل است كه قهرمان شديم. مطمئناً با اضافه شدن پريرا و پادواني، شرايط تيم ما بهتر خواهد شد.

فكر مي‌كني امسال كدام تيم شانس زيادي براي قهرماني دارد؟
امسال همه تيم‌ها خوب هستند و بازيكنان در تيم‌هاي مختلف پخش شده‌اند. نمي‌توان گفت فلان تيم ضعيف است. باز هم مي‌گويم به تيم خودمان خيلي اميد دارم و شما ديديد كه مقابل ذوب‌آهن چقدر خوب فوتبال بازي كرديم.

برخي معتقدند افت كرده‌اي، خودت اين موضوع را قبول داري؟
پارسال هم چنين موضوعي را در مورد من مي‌گفتند ولي در 6 بازي آخر عملكرد خوبي داشتم، در ضمن فصل گذشته تا نيم‌فصل، فقط 3 گل زده بودم. فراموش نكنيد كه امسال در خيلي از بازي‌ها به ‌عنوان هافبك راست بازي كردم، در ضمن شناخت‌ها از من بيشتر شده و تيم‌هاي حريف يارگيري فشرده‌اي دارند. البته من دنبال بهانه نيستم و بايد گل بزنم. اگر گل نزنم، تيم‌ملي را از دست مي‌دهم.

زدن دو گل در ليگ كم نيست؟
من در جام‌حذفي هم 3 گل زده‌ام و نبايد اين موضوع را ناديده گرفت. انتظارها از من زياد است و البته از اين بابت خوشحال هستم. تا حالا كسي به من نگفته افت كرده‌ام و سرمربي سپاهان هم چيزي نگفته است ولي خودم تصميم گرفتم به ‌صورت اختصاصي تمرين كنم. همه‌ چيز به عملكرد خودم بستگي دارد. من اگر صاحب موقعيت نشوم، بايد توپگيري كنم، بايد روي ضربات سر بيشتر كار كرده و طوري تمرين كنم كه كمبودهايم را از بين ببرم. من خيلي انگيزه دارم.

كار كردن با استيماچ چطور است؟
اولاً بايد بگويم از فركي و كرانچار چيزهاي زيادي ياد گرفتم، ولي حالا فضاي جديدي را تجربه مي‌كنم. از كار كردن با استيماچ احساس خوبي دارم و او هميشه به من انگيزه مي‌دهد.

مثل اينكه زمين ورزشگاه فولادشهر حسابي براي شما دردسرساز شده است؟
سپاهان هميشه به بازي روي زمين معروف است. زمين ورزشگاه فولادشهر واقعاً ما را اذيت مي‌كند. جاري شدن آب در زاينده‌رود و آماده شدن ورزشگاه نقش‌جهان آرزوهاي مهم مردم اصفهان است. اميدوارم حال سپاهان هميشه خوب باشد چون نتايج ما تأثير زيادي روي حال مردم اصفهان مي‌گذارد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها