X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آذر 1394, 14:21
کد خبر: 13508
خبرنگار: niloofar
نظرات: 4

گروه ما در آسیا آسان نیست

عقیلی: از بازی با راه‌آهن برای کارهای بزرگ استارت می‌زنیم

عقیلی: از بازی با راه‌آهن برای کارهای بزرگ استارت می‌زنیم عقیلی: از بازی با راه‌آهن برای کارهای بزرگ استارت می‌زنیم
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: گروه ما در لیگ قهرمانان آسیا آسان نیست و باید تلاش کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

هادی عقیلی در گفت‌وگو خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد گروه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، وضعیت فعلی این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد.

تسنیم: سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با النصر امارات، لوکوموتیو ازبکستان و برنده پلی‌آف یک (الاتحاد عربستان - الوحدت اردن) همگروه شده و خیلی‌ها اعتقاد دارند گروه آسانی است.

من اعتقادی به سخت یا آسان بودن گروه ندارم و وقتی بازی‌ها شروع شود همه چیز مشخص خواهد شد. در این چند سال که در آسیا به میدان رفتیم تیم‌های همگروه ما تا فینال مسابقات رفتند که می‌توان به الاتحاد، الهلال و الاهلی امارات اشاره کرد. ما در سال های گذشته گروه‌های سختی داشتیم و معتقدم که گروه ما در فصل جدید هم آسان نیست.

شاید در گروه‌های دیگر آوازه تیم‌ها بیشتر باشد. من امیدوارم در بازی پلی آف تیم الاتحاد صعود کند چون از آنها شناخت داریم و می‌توانیم این تیم را شکست دهیم. تیم‌های اردنی، سختکوش هستند و هیچ شناختی از آنها نداریم. النصر امارات هم فرق زیادی با دیگر تیم‌های اماراتی ندارد و لوکوموتیو هم مثل دیگر تیم‌های ازبکستان است.

تسنیم: از این گروه صعود می‌کنید؟

صعود از این گروه هم آسان است و هم سخت. با این حال ما از بازی فردا مقابل راه‌آهن عزم خود را جزم کرده‌ایم تا برای کارهای بزرگ استارت بزنیم.

تسنیم: قبول دارید سپاهان با آمدن استیماچ هم متحول نشده است؟

تیم ما در دوران افت قرار داشت و 6 هفته برنده نشده بود. در چند بازی عملکرد بدی داشتیم و در چند بازی هم بدشانس بودیم. خواسته ما این است که شرایط تغییر کند و از این جایگاه سپاهان نگران و ناراحت هستیم. نیاز به حمایت هواداران داریم و معتقدم آنها در لیگ قهرمانان آسیا هم برگ برنده ما خواهند بود.

تسنیم: زمین چمن ورزشگاه فولادشهر برای شما دردسر ساز نخواهد شد؟

متأسفانه این زمین بدترین زمین چمن فوتبال ایران در حال حاضر است. من با آقای آذری مدیرعامل ذوب آهن صحبت کردم. او همیشه به ما لطف دارد و قول داد که زمین فولادشهر تا شروع لیگ قهرمانان آسیا وضعیت بهتری پیدا کند.

تسنیم: کار کردن با استیماچ چطور است؟

من با شیوه کارکردن او آشنا هستم. قبلاً با مربیانی مثل استانکو، کرانچار، برانکو و لوکو بوناچیچ کار کرده‌ام و با این شرایط غریبه نیستم.


نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها