X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آذر 1394, 14:31
کد خبر: 13509
خبرنگار: niloofar
نظرات: 0

سپاهان را به خوبی میشناسیم

کوهنورد: تعطیلات مکرر لیگ تمرکز بازیکنان و مربیان را گرفته است

کوهنورد: تعطیلات مکرر لیگ تمرکز بازیکنان و مربیان را گرفته است کوهنورد: تعطیلات مکرر لیگ تمرکز بازیکنان و مربیان را گرفته است
مدافع-هافبک تیم فوتبال راه‌آهن گفت: متاسفانه تعطیلات مکرر لیگ تمرکز کادر فنی و بازیکنان تیم ها را از بین می‌برد و احساس می‌شود کار کارشناسانه بیشتری می‌طلبد.
سیامک کوهنورد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در خصوص دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه در جام حذفی مقابل سپاهان بازی کردیم شناخت خوبی از این تیم داریم. در بازی جام حذفی بازی پایاپایی با سپاهان داشتیم که در وقت های اضافی مغلوب تجربه بالای سپاهان شدیم ولی مطمئنا شرایط این دیدار متفاوت خواهد بود و 2 تیم برای کسب 3 امتیاز به میدان می روند.

وی در خصوص تعطیلات لیگ برتر و روند آماده سازی تیمش گفت: در ایام تعطیلات جلسات تمرینی خوبی را سپری کردیم و آماده مواجه شدن با سپاهان هستیم. متاسفانه تعطیلات مکرر لیگ تمرکز کادر فنی و بازیکنان تیم ها را از بین می‌برد و احساس می‌شود کار کارشناسانه بیشتری می‌طلبد. چندین بار در سال مجبور به بدنسازی هستیم و شاید یکی از دلایل مصدومیت های زیاد بازیکنان همین تعطیلات باشد. به هر حال با توجه به شرایط به وجود آمده سعی کردیم نهایت استفاده را از این تعطیلات ببریم و مطمئنا بازی بسیار پر هیجانی مقابل سپاهان خواهیم داشت.

هافبک راه آهن تاکید کرد: راه آهن همیشه در مقابل تیم های بزرگ فوتبال قابل قبولی ارائه می‌دهد و در هفته های گذشته هم فوتبال خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه با بداقبالی روبرو بودیم.

کوهنورد در پایان گفت‌گو‌ با فارس در مورد جایگاه راه آهن و کاندیدای سقوط بودن این تیم گفت: راه آهن پتانسیل بالایی دارد و با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان قطعا بدانید راه اهن رتبه خوبی در جدول کسب خواهد کرد و در لیگ ماندنی خواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها