X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آذر 1394, 17:11
کد خبر: 13512
خبرنگار: hamed
نظرات: 3

خوشحالم که بازیکنان در شرایط سخت تمرینات خوبی انجام می دهند

استیماچ: از عملکرد بچه ها تاکنون راضی بودم

استیماچ: از عملکرد بچه ها تاکنون راضی بودم استیماچ: از عملکرد بچه ها تاکنون راضی بودم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل راه آهن اظهار داشت: گذشته نشان داده است که بردن راه آهن در اصفهان کار سختی است. در 10 روز اخیر ما بیشتر تمرینات را براساس بازی روبه رو برنامه ریزی کردیم. خوشحالم که از عملکرد بچه ها تاکنون راضی بودم.
وی ادامه داد: امیدوارم سپاهان از لحاظ دفاعی به جایگاه بهتری برسد که دیگر راحت گل نخوریم. همینطور انتظار دارم بچه ها در خط حمله تمرکز بیشتری داشته باشند. بعد از بازی با گسترش ما دیدیم که 8 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و این واضح است که باید تمرکز بیشتری را در هنگام زدن ضربات آخر داشته باشیم.
سرمربی سپاهان در ادامه درباره دروازه بان اول تیمش گفت: شهاب در لیست بازیکنان اصلی ما در بازی فردا نیست و دروازه بان جوان ما در بازی فردا روی نیمکت قرار خواهد گرفت. خیلی واضح به شهاب گفتم فعلا رحمان گلر شماره یک تیم ماست. شهاب باید در دو ماه آینده خوب کار کند و یکسری تمرینات اختصاصی را پشت سر بگذارد.
وی افزود: من از شرایط بازیکنان راضی هستم. آنها شخصیت های ورزشی محبوبی هستند. به عنوان یک مربی برایم سخت است که یکی از آنها در زمین بازی کند ولی آنها باعث می شوند کیفیت تیم ما بالاتر رود.
استیماچ درباره محرم نویدکیا و اینکه آیا او در بازی مقابل راه آهن در ترکیب اصلی قرار خواهد داشت یا نه، بیان داشت: رویکرد ویژه ای درباره محرم نویدکیا داریم. امشب باید تصمیم بگیریم که او فردا از ابتدا به میدان برود یا خیر.
سرمربی سپاهان درباره بازیکنان با تجربه این تیم خاطرنشان کرد: ما آمادگی خود را برای مسابقات باید حفظ کنیم. خیلی خوشحالم که بازیکنان در شرایط سخت تمرینات خوبی انجام می دهند. بازیکنان هم دوست دارند با تمرینات بیشتر و قهرمانی بیشتر برای تیم سپاهان به ارمغان بیاورند. کار ما در دو ماه آینده سخت خواهد بود. من هیچ وقت با بازیکنان سن بالای تیمم پشت نخواهم کرد. اگر فکر می کنم که می توانند به تیم ما کمک کنند از آنها استفاده خواهم کرد اما باید به آینده باشگاه هم فکر کنیم. از باشگاه سپاهان انتظار دارم بازیکنان جدیدی جذب کند. از طرفی دو بازیکن خارجی ما هم به جمع مان برگشته اند ولی به زمان بیشتری برای رسیدن به آمادگی نیاز دارند.
وی درباره جذب بازیکن جدید برای سپاهان گفت: سعی می کنیم در ادامه یکی، دو بازیکن باکیفیت را به جمع بازیکنان تیم مان اضافه کنیم تا در ادامه بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.
سرمربی سپاهان درباره گروه تیم سپاهان در لیگ قهرمانان گفت: فکر می کنم در گروه خوبی قرار داریم. تیم های حریف ما از لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و بازیکنان زیادی در تیم های ملی شان دارند. باید بدانیم در فوتبال امروز فاصله تیم ها کم شده و دیگر حریف آسان وجود ندارد. ما باید تلاش کنیم که جایگاه اول و دوم را از آن خود کنیم ولی با توجه به نفراتی که در تیم های همگروه ما حضور دارند کار ما سخت تر می شود.
استیماچ در پایان گفت: برای تیمم در بازی فردا شانس بسیار زیادی قائلم و امیدوارم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها