X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آذر 1394, 17:35
کد خبر: 13513
خبرنگار: hamed
نظرات: 0

سپاهان برای رسیدن به کورس نیاز به پیروزی مقابل ما دارد

تارتار: بازی برای هر دو تیم سخت و حساس است

تارتار: بازی برای هر دو تیم سخت و حساس است تارتار: بازی برای هر دو تیم سخت و حساس است
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی برای هر دو تیم سخت و حساس است. هر دو تیم به دنبال گرفتن سه امتیاز هستند. هم ما امتیازات زیادی را از دست دادیم و هم سپاهان برای رسیدن به کورس قهرمانی نیاز به پیروزی در این دیدار دارد. آنها تیم بسیار بزرگی هستند ولی ما هم همیشه مقابل این تیم بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم ضمن اینکه در بازی حذفی در مقابل این تیم نمایش خوبی داشتیم.
وی ادامه داد: نقاط ضعف خود را برطرف کرده ایم و حریف خود را هم آنالیز نموده ایم فردا برای کسب سه امتیاز مسابقه به میدان می رویم.
تارتار در ادامه گفت: قبل از تعطیلات بازی های سپاهان را آنالیز کردیم آنها خیلی نسبت به زمان فرکی تغییر نکردند. ممکن است در این دو هفته ایگور استیماچ تغییرات لازم را در تیمش ایجاد کرده باشد ولی الان مشخص نیست و فردا معلوم می شود. ما هم باید در نیم فصل تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی را به خدمت بگیریم. یک سری بازیکنان را دوستانه از حضورشان مرخص می شویم و با آنها قطع همکاری می کنیم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: حسین کریمی تنها محروم ماست و ایران نژاد و آرمان قاسمی مصدومین ما به شمار می روند که نمی توانند در بازی فردا بازی کنند.

تارتار درباره اردوهای تیمش گفت: از اردوهای برگزار شده راضی نیستیم نفرات تیم ما محدود هستند و خیلی دیر تیم بسته شده است. خیلی از این بازیکنان متعلق به تیم امید هستند و ما آنها را برای انجام بازی های مان از آنها قرض می گیریم. تیم هایی مثل راه آهن از نظر نفرات مشکل دارند.ما اینقدر محروم و مصدوم داریم که کارمان به خودی خود سخت می شود. به نظرم خیلی نیاز نبود که مسابقات دو هفته تعطیل شود. فوتبال قابل پیش بینی نیست. اما این تیمی که در اختیار دارم با اقتدار در لیگ برتر می ماند.

وی درباره جدایی علیرضا رحیمی و تغییرات مدیریت راه آهن اظهار داشت: در حیطه من نیست که بخواهم در این رابطه صحبت کنم اما علیرضا رحیمی زحمات زیادی برای راه آهن کشید و برایش آرزوی موفقیت می کنم. رضا صادق پور هم جزو مدیران کاربلد کشور ماست و امیدواریم بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

تارتار در پایان گفت: فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد و امیدوارم استقبال خوبی از این دیدار به عمل بیاید.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها